Kanał youtube

poniedziałek, 11 grudnia 2017

Szydełkowy mały leniwiec - Crochet Amigurumi Baby Sloth Pattern

Leniwiec jaki jest każdy widzi:)
Ja go zobaczyłam i stwierdziłam, że zrobię go z Dolphina i wiecie co? Wyszedł super, ale wyszła moja natura przy nim. Wyszło moje lenistwo do wszystkiego i niczego. Leniwca robiłam UWAGA 2 dni, a jest do zrobienia w max. 2 godziny. Posta o nim wrzucam już tydzień...Czyżby jakaś klątwa czy co? Uważajcie bo to słodkie niewinne zwierzątka, które tkwią w nas i uaktywniają się w najmniej spodziewanym momencie, ale do rzeczy...
Oryginalny wzór znajdziecie na stronie http://www.thetwistedcrocheter.com/ a pobrać go możecie pod tym linkiem w wersji pdf:) http://www.thetwistedcrocheter.com/patterns/crochet-amigurumi-baby-finger-sloth-pattern-free/ wzór jest darmowy i po angielsku, ale ja Wam go postanowiłam przetłumaczyć:) i jeszcze odsyłam o tutaj https://www.ravelry.com/patterns/library/amigurumi-baby-sloth-2

Potrzebujesz
- 2 kolory włóczki (u mnie dolphin baby)
- szydełko u mnie 4mm
- igła, zapalniczka, wypełnienie oraz trochę czarnej nitki do wyszycia oczu i nosa
- opcjonalnie 2 magnesy oraz klej na gorąco

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
^ - 1 płs w 2 płs poprzedniego rzędu
Pn - półsłupek nawijany
Sp - słupek pojedynczy
os - oczko ścisłe

TWARZ (inny kolor niż ciało)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - os w 1 płs, 2Sp w drugi płs, 2Pn w trzeci płs, 1płs w czwarty płs, 2Pn w piąty płs, 2Sp w szósty płs. Zrób oczko ścisłe i zostaw dłuższą nitkę do przyszycia

UWAGA warto tutaj wyszyć sobie oczy i nos (jak to wygląda pokazane masz na zdjęciach w pliku pdf)

NOGI x 2
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2-8 - 6 płs <---nie wypychaj i zostaw dłuższą nitkę do przyszycia do ciała

RĘCE x 2
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 8 płs - (IIV) x 2
Rząd 3-14 - 8 płs<---nie wypychaj i zostaw dłuższą nitkę do przyszycia do ciała
 
CIAŁO
Rząd 1 - MR 6 płs, oś
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6,
Rząd 3- 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4-14 - 18 płs 
Rząd 15 - 12 płs - (I^) x 6 <---wypchaj ciało 
Rząd 16 - 6 płs - (^) x 6 <--- zakończ i zszyj

Elementy gotowe? To teraz trzeba je poprzyszywać ze sobą. U mnie leniwiec wygląda tak jak na zdjęciu poniżej. Oczywiście łapki i nóżki przyszyj tak jak uważasz za stosowne:) Zrób kreseczki na nóżkach:)
 
Jeśli chcesz mieć leniwca jako magnes to użyj kleju na gorąco i przyklej magnesy do łapek. Zastanawiasz się dlaczego nie wsadzić magnesów do środka? Cóż u mnie nie zdało to egzaminu i nie trzymał się lodówki:) Więc jest taki jaki jest i dzielnie 3ma się lodówki:)
PS. Leniwiec, którego wykonałam mierzy 18 cm:)


3 komentarze:

  1. Cudny lodówkowy leniwiec :)
    może i taki zapał będziesz miała otwierając lodówkę ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To zwierzę z którym mogę się utożsamiać :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń