niedziela, 7 października 2018

Szydełkowa Żaba Amigurumi w 1 kawałku - Crocheted Frog Amigurumi One Piece

Kum kum:)
Dzisiaj na blogu wzór na szybką do wykonania żabkę, żabunię:) Gotowa maskotka dosłownie robi się sama, bo powstaje niezwykle szybko, gdyż po pierwsze nie ma zszywania, a po drugie wrabiania jakichkolwiek części:) 
Wzór jest dla osób znających bardzo dobrze podstawy szydełkowania, niewielką trudność mogą stanowić oczy, toteż polecam przeczytać wskazówki we wzorze, żeby potem zgadzała się ilość półsłupków w rzędzie:)

Ci co śledzą bloga na bieżąco znają już ŚWINKĘ WIEPRZOWINKĘ oraz KROKODYLA.
Myślę, że żabę pokochacie tak samo jak osoby, które testowały wzór. Zapraszam Was do oglądnięcia wszystkich prac w albumie na FB pod tym linkiem. Żabki są piękne, niektóre dostały korony, inne zdobywały różne miejsca:) Także jak widać wszystko zależy od nas samych jak bardzo one ewoluują:) 

Tak czy siak jeśli wykonacie je z cienkiej włóczki lub kordonka to będzie idealny pomysł na brelok dla fanów wszelkich żab oraz dla dzieciaków:) a nawet starszych poważnych osób zakręconych na punkcie tych zielonych stworzeń.

Dziękuję wszystkim osobom, które przetestowały wzór i wykonały swoje żaby a nawet i więcej. Mówiłam, że się mnożą na potęgę:)

A wzór do pobrania O TUTAJ:)

PS. Miło mi będzie jak się pochwalisz się swoją gotową żabą :) #szydłakicudaki



3 komentarze:

  1. Ale super! Następny świetny projekt :) Dziękuję za wzór, z przyjemnością zrobię taką słodką żabkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. i like so much...Thanks for sharing the good information!
    เว็บ แทง บอล

    OdpowiedzUsuń