Kanał youtube

niedziela, 17 marca 2019

Szydełkowa Kicia Kocia - Crocheted Kicia Kocia

Najdłużej pisany post w dziejach bloga haha:)
Dziękuję wszystkim za cierpliwość.

Wykonaną Kicie Kocie z tego wzoru nie możesz sprzedawać!!!

Mój egzemplarz mierzy 14 cm od uszu do ziemi. Wykonany YarnArt Jeans szydełkiem 2 mm.
Kicia Kocia ma wrabiane ręce i nogi dlatego też, w pierwszej kolejności powinieneś je wykonać nim zaczniesz szydełkować ciało. Jedynie uszy i oczy są przyszywane. Aha ja nie robiłam ogona, ale dla zainteresowanych będzie wzór.

Wzór mojego autorstwa miło mi będzie jak podpiszesz swoją pracę skąd pochodzi wzór #szydlakicudaki. Nie wyrażam zgody na publikację w formie pliku/zdjęcia w jakiejkolwiek grupie facebookowej.

Potrzebujesz:
- włóczki na ciało, sukienkę, ogon i oczy (biały, czerwony, niebieski i czarny), szydełko 2mm na ciało, 3mm na sukienkę
- igła, znacznik oraz wypełnienie

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
^ - 1 płs w 2 płs poprzedniego rzędu
oł - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)
BLO - płs będziemy robić ale złapany za tylną nitkę
FLO - płs będziemy robić ale łapany za przednią nitkę

RĘCE x 2 (kolor biały, nie wypychałam)
Rząd 1 - MR 3 płs
Rząd 2 - 6 płs - (V) x 3 
Rząd 3-11 - 6 płs <--- zakończ, złóż na płasko i obrób płs, schowaj nitkę
 NOGI x 2 (wypchałam buty)
kolor czerwony
Rząd 1 - MR 4 płs
Rząd 2 - 8 płs - (V) x 4 
Rząd 3 - 12 płs - (IV) x 4
Rząd 4 - 12 BLO płs
Rząd 5 - 10 płs - (IIII^) x 2
Rząd 6 - 10 płs <--- wypchaj bucik
kolor biały
Rząd 7 - 8 płs - (III^) x 2
Rząd 8-14 - 8 płs <--- zakończ, złóż na płasko i obrób płs, schowaj nitkę
USZY x 2 (nie wypychałam)
Rząd 1 - MR 4 płs
Rząd 2 - 8 płs - (V) x 4 
Rząd 3 - 10 płs - (IIIV) x 2
Rząd 4 - 12 płs - (IIIIV) x 2
Rząd 5 - 14 płs - (5I,V) x 2 <--- zakończ, złóż na płasko i zszyj, zostaw nić do przyszycia do głowy
OCZY x 2
kolor czarny
Rząd 1 - MR 4 płs
kolor niebieski
Rząd 2 - 8 płs - (V) x 4 
Rząd 3 - 12 płs - (IV) x 4 <--- zakończ os i zostaw nitkę do przyszycia do głowy
CIAŁO x 1 (biały kolor)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6
Rząd 5 - 30 płs - I,V, (IIIV) x 5, II
Rząd 6 - 36 płs - (IIIIV) x 6
Rząd 7 - 42 płs - II,V, (5I,V) x 5, III
Rząd 8 - 48 płs - (6I,V) x 6
Rząd 9-16 - 48 płs
Rząd 17 - 42 płs - III, ^, (6I,^) x 5, III 
Rząd 18 - 36 płs - (5I,^) x 6
Rząd 19 - 30 płs - II, ^, (IIII^) x 5, II
Rząd 20 - 24 płs - (III^) x 6
Rząd 21 - 18 płs - I, ^, (II^) x 5, I <--- wypełnij 
Rząd 22 - 12 płs (I^) x 6 
Rząd 23-24 - 12 płs
Rząd 25 - 12 BLO płs - tutaj na FLO będziemy robić sukienkę:)
Rząd 26 - 18 płs - (IV) x 6 <--- tutaj wrób ręce po bokach, każda ręka na płasko to 3 płs
Rząd 27 - 24 płs - (IIV) x 6
Rząd 28 - 30 płs - (IIIV) x 6
Rząd 29-32 - 30 płs 
Rząd 33 - 24 płs - (III^) x 6 <--- zacznij wypychać
Rząd 34 - 24 płs
Rząd 25 - 18 płs - (II^) x 6
Rząd 36 - 18 płs - <--- tutaj wrób nogi z przodu odstęp u mnie 2 płs, każda ręka na płasko to 4 płs
Rząd 37 - 12 płs - (I^) x 6 <--- wypchaj do końca
Rząd 38 - 6 płs - (^) x 6 <--- zakończ i zszyj



SUKIENKA (kolor niebieski szydełko 3mm)
Złap za nitkę w szyi będzie to na środku pomiędzy rękami, które są w odległości od siebie 6 płs. Jeśli 4oł nie wychodzą Ci na wysokości ręki (tam gdzie ma być ramiączko) to zrób płs do momentu aż napotkasz rękę i dopiero wtedy oł. Pamiętaj by się zgadzała liczba płs w rzędzie. Robimy sukienkę więc tutaj 3 płs wcześniej czy dalej nie robią różnicy byle rozszerzać ku dołowi. Nie musisz się sztywno trzymać schematu:)
Rząd 1 - 12 FLO płs
Rząd 2 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 3 - 26 płs - IIV, 4oł,(IIV) x 2, 4oł, IIVII
Rząd 4 - 30 płs - IIIV, 4I, (IIIV) x 2, 4I, IIIVII
Rząd 5-9 - 30 płs
Rząd 10 - 34 płs - 14I, V, 14I, 2V
Rząd 11 - 36 płs - 15I,V, 15I, 2V
Rząd 12-15 - 36 płs <--- zakończ oś i schowaj nitkę

OGON (czarny kolor nie wypychaj)
Rząd 1 - MR 4 płs
Rząd 2 - 20 - 4 płs <--- zakończ i zostaw nitkę do przyszycia (możesz zrobić krótszy lub dłuższy)

Pozostało wyszyć nos, uśmiech, brwi, rzęsy (ja to wcześniej zrobiłam) i obwolutki dookoła oczu - Je zrobiłam dzieląc koło na 4 części (ćwiartki). 

Kicia Kocia gotowa:) Pamiętaj wzór mojego autorstwa proszę podaj skąd pochodzi jeśli wykonujesz z mojego wzoru. Ponadto przypominam nie możesz sprzedawać gotowej maskotki z tego wzoru.

4 komentarze:

  1. Mam pytanie czy mogę podarować na fanty na festyn z okazji Dnia dziecka. Kicia śliczna i nie jedno dziecko by uszczesliwila ..Pozdrawiam🤩❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam bladego pojęcia ale wydaje mi się że raczej nie. Bo mimo przekazania ktoś osiągnął jakąś korzyść mimo szlachetnego celu.

      Usuń