Kanał youtube

poniedziałek, 7 grudnia 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (gnomy)

Dziś nieco z poślizgiem, ale jesteśmy. Musicie wiedzieć, że ganianie ich w czeluściach Internetu to nie było coś łatwego. No dobra żartuję:) Przegląd na gnomy przed Państwem. Ale nie takie wszystkie świąteczne, ale w różnych wcieleniach. Bo świąt mamy już dosyć :) Jak ktoś czuje się urażony, że większość wzorów jest jednej autorki, to polecam samemu wpaść na pomysł i napisać posta :)

10. Gnom czarownica? Wydaje mi się, że idealnie pasuje na prezent dla Teściowej:) Ani jej nie obrazisz bo będzie zadowolona, że ma super figurkę, a Ty masz prezent z głowy. Wzór TUTAJ


9. Gnom jako świąteczne ciastko? No czemu by nie:) Polecamy i zapraszamy TUTAJ. Idealny pomysł by pomęczyć ludzi w mojej cukierni :)


8. Bliskie memu sercu militarne gnomy. Wzór na nie znajdziecie na TEJ STRONIE

7. Któż nie chciał być naukowcem? Niespełnione marzenia spełnisz robiąc te gnomy. Polecam jako fanka The Big Bang Theory :) Wzór TUTAJ

6. Tu zaprezentuję Wam pomysł na prezent dla NOWOŻEŃCÓW. Wiele osób szuka takich różnych maskotek par do wykonania na ślub komuś. To czemu nie gnomy? W końcu na starość może będziemy wyglądać jak one takie okrągłe hahaha. Wzór TUTAJ

5. Po ślubie to wypada udać się w jakąś podróż poślubną. Tak też postanowiły zrobić nasze gnomy z pozycji nr 6 i chyba wyjechało im się na Hawaje. Po wzór na HULA GNOMY TUTAJ. 


4. Jak to w życiu bywa małżonkowie pokłócili się na wycieczce. Pan młody został, a nasza panna Gnomka zaprosiła do domu niebyle kogo by ugasić pożar uczuć i ochłonąć. Więc kubeł zimnej wody na głowę wylał jej STRAŻAK GNOM


3. A nasz Pan młody jeszcze świetnie bawi się na wakacjach, ale dowiecie się kogo pośle w pozycji nr 2 do swojej Gnomki. Wzór TUTAJ


2. Jednak nasz Gnomek tęskni mocno za Gnomką i wysłał do niej LISTONOSZA, by spyknąć się na nockę, więc podał jej w liście datę i miejsce i zobaczcie sami co się wydarzyło w 1 haha. Wzór na listonosza TUTAJ


1. Jak każda lovstory i ta kończy się tym hepiendem jak się mówi. I po 9 miesiącach w kalendarzu Gnomków urodził się słodki bobas. A wzór na DZIDZIUSIA GNOMKA macie TUTAJ

PS. A po reszte fajnych gnomów zapraszam do autorki wyżej wymienionych gnomów. Ja jestem pod wrażeniem :) Jedna forma a tyle outfitów:)

1 komentarz:

  1. Już przy nr 10 się uśmiałam �� byłam tak zaaferowana opisami, że jak doszłam do nr dwa to przestraszyłam się tego listonosza (zdjęcie niżej było zdjęcie z kremem na trądzik ��) jak jakaś zemsta faraona �� dopiero jeszcze niżej był ten cudny nr 1 ��

    OdpowiedzUsuń