Kanał youtube

poniedziałek, 15 lutego 2021

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (Harry Potter)

A dziś trochę może inaczej, wszystko o Harrym ale nie tym księciu od Megan :) Czyli zapraszam na TOP TEN, który kręci się wokół postaci Harrego Pottera. Ja się przyznam, że najpierw oglądnęłam film na DVD, a do książek o nim przekonałam się z czasem. I tak jak zawsze zbliżała się sesja, to moja piękna głowa postanawiała, że zamiast się uczyć mam czytać HARREGO i działa się magia, bo egzaminy zaliczone na 5 :) Kiedyś czytałam książki to były czasy i mam nadzieję, że kiedyś wrócę do tego :)

10. Hokus pokus, czary mary kto zna te zaklęcia? Nie działają, to szybko różdżkę sobie zrób, a wtedy świat stoi przed Tobą, a jeśli dalej zaklęcia nie działają to przynajmniej wyglądasz już bardziej wiarygodnie:) Wzór TUTAJ


9. Zastanawialiście się kiedyś do jakiego domu traficie? Jeśli chcecie się przekonać to wystarczy zrobić sobie TIARĘ PRZYDZIAŁU ze wzoru TUTAJ


8. Wiem, że to nie amigurumi, ale myślę, że wiele z Was kocha gotować na równi z szydełkiem :) To może fartuszek? Wzór znajdziecie TUTAJ a jak się nie podoba to na bal przebierańców jak znalazł :)


7. Dziwne czasy nastały i noszenie maseczek odbije się na naszych uszach. Ja jak ubieram to moje uszy stają się jak radary u Gacka, a taki gadżet pozwoli, ten problem zniwelować :) wzór pobierzecie TUTAJ.


6. Zagramy mecz w tego Kłidicza? Nie każcie mi pisać tego w oryginale bo bez pomocy Gugla się nie obędzie hahaha;) Wzór na Złoty Znicz TUTAJ. Czy też macie skojarzenie z naszą polską husarią i tymi piórami na plecach naszych dzielnych wojów?

5. Czasem przydałby mi się mały skrzat w domu, czuję się zmęczona, ale jak to mówią nie ma lekko trzeba zapierdzielać na kieliszek chleba. Wzór na ZGREDKA TUTAJ

4. Płakałam, oj płakałam jak Dumbledor umarł. Ale nie mówcie tego nikomu, do dziś dnia nie pogodziłam się z takiego obrotu spraw. Wzór na Dumbledora w stylu ragdoll od niezawodnej Spin A Yarn Crochet TUTAJ. (inne postaci też są)

3. Może wreszcie tego Harrego trzeba by jakiegoś pokazać, ale nim się tak stanie to jeszcze Hedwigę trzeba by pokazać Wam. Wzór na taką znajdziecie TUTAJ

2. I wreszcie nasz najgłówniejszy bohater Harry i jego ekipa :) Wzory na nich TUTAJ


1. Dlatego, że pozycja nr 2 jest pracochłonna a ja jestem leniwa to nr 1 okupuje wersja mniej angażująca :) wzory na HARREGO HERMIONĘ I RONA po kliknięciu w dane imię :)


A jak komuś przykro bo nie było tego którego imienia nie wolno wymawiać to macie w gratisie AVADAKADABRA wzór TUTAJ hahaha. 


A teraz idę się umyć i ubrać bo jest 11 a ja w pidżamie heh :)

5 komentarzy:

  1. Ja tam nie wiem o co chodzi, nie czytałam, nie oglądałam i raczej nie sięgnę, bo po spotkaniu z autorką w książce, która okazała się najgorszą jaką w życiu przeczytałam (nomen omen Trefny wybór :) ) mam traumę do końca swych dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja zrobię......szalik 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam, oglądałam i muszę powiedzieć, że jestem zafascynowana tematem wiecznej walki dobra ze złem. Wszystkie wzory są fajne, ale mnie najbardziej do serca przypadła tiara przydziału i różdżka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję 😊 Tylko ja nie ogarniam nr 7 🤦😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis mi naprawdę pomógł!

    OdpowiedzUsuń