Kanał youtube

sobota, 20 sierpnia 2016

Mysz zabawka dla kota:)

Hejo wszystkim:)

Kocie dupki już były to czas teraz na kocią zabawkę. A jak kocia zabawka to koniecznie mała słodka brzęcząca myszka:)

Jest bardzo prosta do wykonania. A osoby początkujące świetnie dadzą sobie radę:)

Gotowi jak zawsze na rozpiskę i fotorelację z tego jak to małe piękne z różowym noskiem powstawało?

To do dzieła:)

Potrzebujesz tradycyjnie:)
włóczka (u mnie Salsa ta z ośmiorniczki), szydełko 3mm, igła, nożyczki, marker, dzwoneczek:) oraz bezpieczne oczy.

Robótkę w zasadzie można zrobić w wersji tradycyjnej, czyli uszy osobno, ciałko osobno i ogon osobno. Albo zacząć ciałko od drugiej strony i skończyć na ogonie razem przerabiając.
Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
^ - 1 płs w 2 płs poprzedniego rzędu

Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6
Rząd 5-10 - 24 płs
Rząd 11 - 18 płs - (II^) x 6
Rząd 12-13 - 18 płs
Rząd 14 - 12 płs - (I^) x 6
Rząd 15 - 12 płs  <--- zamontuj oczy
Rząd 16 - 8 płs (I^) x 4
Rząd 17 - 8 płs
Rząd 18 - 4 płs <---- utnij nitkę i zakończ robótkę





USZY razy 2
Rząd 1 - MR 4 płs
Rząd 2 - 8 płs (V) x 4
Rząd 12 - 12 płs (IV) x 4 <--- utnij nitkę i zostaw dłuższy kawałek do przyszycia z głową


OGON
Zrób 20 oczek łańcuszka, zawróć i wykonuj 1płs w oczko łańcuszka, potem 2 płs w oczko łańcuszka i powtarzaj sekwencję do końca ogona. Zakończ oczkiem ścisłym i przyszyj do ciałka. Zamontuj dzwoneczek.



I pozostało tylko wyszyć nosek i ot gotowa myszka.


Można rzucić swoim kociakom (ja zrobiłam kotom od sąsiada) do zabawy:)
A tym którzy wytrwali do końca zakomunikuję, że zostałam ciocią:)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze:)

15 komentarzy:

  1. Moje gratulacje, Ciociu :). Myszata jest super, ciekawe jak by moja kotka zareagowała na takiego stworka, bo ogólnie jest ponad wszystkimi zabawkami, nitkami, kłębkami wełny, itp, itd... :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Kociaki wyglądają na zadowolone, też swojemu muszę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jaka fajna myszka. Muszę zrobić taką dla mojego kociaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mysz cudna, koty cudne. Nie wiem, czy moja kota by tego nie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystałam z Twojego opisu i porad z wpisu o podstawach - bardzo dziękuję. Mój Pan Mysz, nieidealny, ale cudny, już na moim blogu - z linkami do Twojego bloga. Bardzo dziękuję i jeszcze nie raz tutaj zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam podać adres mojego bloga: https://usylwki.blogspot.com/2019/01/amigurumi.html
      Serdecznie zapraszam :-)

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za opis myszki, będę próbowała zrobić dla mego kocurka, mam nadzieję, że wyjdzie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W momencie gdy posiadamy kota to faktycznie bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Mi spodobał się wpis o kotach w https://www.kariera24.info/dlaczego-niektore-lazienki/ i moim zdaniem jest tak, że na pewno każdy z nas również tak uważa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem koty są bardzo fajnymi pupilami i na pewno warto jest je posiadać u siebie w domu. Również fajnie napisano o nich w https://goral.info.pl/mruczacy-przyjaciel/ i ja jestem zdania,że takie pupile są naprawdę świetne. Dlatego ja także myślę o tym aby wziąć jeszcze kolejnego kotka do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat ja także jestem wielką fanką posiadania kotów i jestem przekonana, że są to jedne z najfajniejszych zwierząt. Jak nawet czytałam na stronie https://abc-kot.pl/jak-widzi-kot/ to teraz wiem nawet jak widzi kot.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jakiej dokładnie włóczki wykonuje Pani myszke?

    OdpowiedzUsuń