wtorek, 16 sierpnia 2016

Kocie dupki miał miał:)

Miał miał miał:)

To co gotowi na śmieszne kocie dupki? 
Ja je po prostu uwielbiam a Wam jak się podobają?
Świetnie sprawdzą się jako prezent dla koleżanki/kolegi, siostry/brata lub dla miłośnika kotów ale nie tylko:) 

Tradycyjnie zdjęcia z etapów jak zrobić podkładki są do Waszej dyspozycji:)

Potrzebujesz:
nitka czarna, brązowa, szara, kolorowa jaka Ci się kocia dupka marzy (u mnie podwójna Yarnart Jeans, szydełko 3,5mm), igła i nożyczki i spinacz (marker do zaznaczania)

To startujemy:)
MR 7 płs (zamknij oczkiem ścisłym, kolejne rzędy przerabiaj po spirali)
Rząd 1 - 14 płs (V) x 7
Rząd 2 - 21 płs (IV) x 7
Rząd 3 - 28 płs (IIV) x 7
Rząd 4 - 35 płs (IIIV) x 7
Rząd 5 - 42 płs - II (IIIIV) x 6, II <--- dzięki temu wyjdzie ładne koło, a nie kanciaste
Rząd 6 - 49 płs (IIIIIV) x 7
Rząd 7 - 56 płs - III (IIIIIIV) x 6, III
Okej mamy już w zasadzie kocią dupkę:)
Teraz pora na wykonanie ostatniego rzędu z ogonkiem. Ja zrobiłam uczy osobno bo ładnie wg mnie wyglądają niż wrobione od razu w robótkę.
Rząd 8 zaczynamy od wykonania 12 oczek łańcuszka (robimy ogon) opuść jedno oczko i zrób 1 płs, następnie w kolejne 2 oczka zrób 2 płs nawijane, następnie w 5 oczek łańcuszka zrób 5 pojedynczych słupków i w ostatnie 3 oczka zrób 3 podwójne słupki. (w 1 oczko zawsze tylko 1 płs, płs naw lub inne). Gotowy ogon mocujesz tak, opuszczasz na kole (rząd 7) 3 płs i robisz płs. Następnie robisz (VIIIIIII) x 6 i reszta to płs. Zakończ oczkiem ścisłym i utnij nieco dłuższą nitkę, potem ogon przyszyjesz.
Okej. Mamy ogon i ciałko (ja mam bez łapek są wersje z łapkami, ale bez uszek, bo ogonek im stoi)

To pora na uszy oczywiście 2 szt.
Zrób 6 oczek łańcuszka (zostaw dłuższą nitkę do przyszycia do głowy), następnie 5 płs oczko łańcuszka, odwróć potem 4 płs, oczko łańcuszka odwróć i 2 płs. I wykonaj dookoła płs tak by powstał Ci trójkąt:) i powtórz dla kolejnego ucha. Przyszyj do głowy:)
Przy ogonie jest dziura między kołem a podstawą ogona, zaszyj ją nitką, która Ci została i utnij.



Pozostało tylko wyprasować swoje kocie podkładki i cieszyć się swoim dziełem:)
Prawda, że proste? A jakie fajne:)

PS. Podobało się? No to łapka dla SZYDŁAKÓW CUDAKÓW:)

4 komentarze:

  1. Świetne kocie dupki :D. Zrobię moim koleżanką w pracy, będziemy piły kawę w ich towarzystwie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocie dupki nie są złe:) poprawią na pewno zły humor:)

      Usuń
  2. Swoje robię całkiem inaczej, niby to samo a można zrobić na wiele sposobów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to bywa z rękodziełem:) każdy może zrobić to samo a będzie wyglądało inaczej:)
      Taki to urok czegoś handmade;)

      Usuń