sobota, 19 listopada 2016

Amigurumi owca - rozpiska do pobrania:)

Witajcie kochani:)
Jakiś czas temu wrzuciłam polskie tłumaczenie wzoru na bardzo sympatyczne owce. 
Więcej na ten temat przeczytacie o tutaj a także zobaczycie fototutorial jak rzeczona owca powstawała:)

Mam dla Was małą niespodziankę gdyż postanowiłam zrobić rozpiskę by można ją było bez problemu pobrać i wydrukować, a nie męczyć się z kopiowaniem na komputer:)
Dodam, że zawarłam tam kwadraciki do odhaczania poszczególnych etapów robótki. Ja zawsze tak robię, a małe kwadraciki pozwolą na pilnowanie się w robótce. 


Przy okazji postanowiłam zebrać trochę owiec jakie powstały od tego czasu. I wiecie co? Jestem z Was ogromnie dumna. Dla jednych to był pikuś bo sztukę amigurumi opanowali do perfekcji, dla innych było to ćwiczenie umiejętności, które już posiadacie, ale gratuluję i serdecznie podziwiam te osoby, które swoją przygodę z szydełkiem i amigurumi zaczęły od tych owiec. Szacun dla WSZYSTKICH:) Niektórzy mieli na tyle odwagi by nawet napisać do mnie na Szydłaki Cudaki zapytać się o wskazówki techniczne, a nawet podzielić się ze mną zdjęciem swojej pracy i dziękując mi przy tym:) Niezmiernie mnie to cieszy i wiem, że spora część osób korzysta z moim małych wskazówek lub się uczy jak zrobić amigurumi:)

To co gotowi na przegląd owiec? BO KTO MA OWCE TO MA CO CHCE:)
Jest ich sporo, każda inna, każda piękna, a co najważniejsze 2 takich samych nie ma:)
Zdjęcia pochodzą z szydełkowych grup na FB: Przytul Amigurumi oraz Uwielbiam Szydełkowanie.





































































PS. Kolejność owiec przypadkowa. Masz chęć zobaczyć swoją to wyślij do mnie zdjęcia na FB:)

A to kolejne jakie powstały. Zdjęcia dodano 30.11.2016 r.
















36 komentarzy:

  1. O jest moja smerfowa owca:) tylko jakiś czas temu zrobiłam lepszą już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak masz chęć to wyślij na fb szydłaki cudaki to umieszczę:-)

      Usuń
    2. Już dałam zdjęcie w komentarzu na przytul Amigurumi :)

      Usuń
    3. Już dałam zdjęcie w komentarzu na przytul Amigurumi :)

      Usuń
  2. Ooo i moją widzę, juupppiii 🙂 Bardzo mi miło 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne owce :D Wszystkie ! Jestem w nich zakochana od wczoraj jak na nie tu trafiłam. Dzisiaj poleciałam z samego rana do sklepu po potrzebne wełny i szydełka i choć nigdy w życiu jeszcze nie robiłam amigurumi to będę tak długo próbować aż sobie taką zrobię :) Dziękuję ogromnie za rozpiskę i tutorial...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudowna owcza rodzinka! Wszystkie są fantastyczne. Ja jeszcze się nie skusiłam, ale tylko dlatego, że mam już zaplanowanych wiele rzeczy, ale jak się wyrobię to stworzę jakiego owczego kuzyna lub kuzynkę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczaczki o moje też są, znaczy sławna jestem i od jutra rozdaję autografy 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaczki o moje też są, znaczy sławna jestem i od jutra rozdaję autografy 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się w końcu za nią wezmę, jak już mi się znudzi trzaskanie serwetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne stadko. Świetna ta błękitna owieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja się swoimi też pochwalę:) A co mi tam:)
    http://fanaberieany.blogspot.com/2016/11/owieczki.html

    Proszę bardzo:)))
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne owieczki i takie słodkie. Tego szukałam i serdecznie dziękuje za wytłumaczenie krok po kroku jak zrobić owieczkę. Włoczki kupione i nie pozostaje mi nic innego jak zabrać się za ta przyjemność. Dziękuje jeszcze raz za opis. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. też zrobiłam,dziękuje za wzór, blog cudowny, i dziękuje za liczne torturiale<3pochwaliłabym się, ale nie wiem czy mozna dac w kom zdjecie swojej pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Zdjęcie można wysłać na fb szydłaki cudaki lub wstawić posta na tablicy:-)

      Usuń
  12. Super te owieczki ale zainteresowaly mnie tez te aniołki białe z czuprynkamki ��jest gdzies dostepny schemat na takowe ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja jestem autorem tych aniołków. Mogę się domyślać że robione są ze wzoru na Hospicjuszka. Nie posiadam schematu.

      Usuń
  13. Też robię łowcę �� w ogóle pierwsze zwierzątko w życiu ze schematu :) raz próbowałam konika to zamiast głowy konika wyszedł kalmar i się sparzyłam. Ale nic, głowa do góry i robimy dalej :D piękna rozpiska, dziękować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będziesz zadowolona i przepadniesz dla owiec:-)

      Usuń
  14. Właśnie jestem w trakcie robienia mojej owieczki ale wychodzi jakaś mała, jakiej wielkości jest Twoja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stojąco 22cm. Na siedząco 14cm.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź,moja taka sama będzie.

      Usuń