Kanał youtube

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Wesoły kosmita amigurumi - happy amigurumi alien:)

Cześć:)
Dzisiaj zapraszam Was po przetłumaczony wzór na wesołego ufoludka. Ja wykonałam go z włóczki DolphinBaby i wystarczył dosłownie 1 motek i ciut zostało. Także śmiało mogę powiedzieć, że to kolejna zabawka na którą wystarczy 1 motek Dolphina:)
A ja mam dla Was tłumaczenie po polsku do pobrania w formie zdjęcia. Dla ułatwienia dodałam kratki aby można było odhaczać postępy w robótce:)

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
4I - 4 płs w 4 płs poprzedniego rzędu
^ - 1 płs w 2 płs poprzedniego rzędu
BLO - płs będziemy robić ale złapany za tylną nitkę

Potrzebujesz:
-włóczki (ja użyłam DolphinBaby) i YarnArt Jeans na oczy (czarna i biała)
-odpowiedniego rozmiaru szydełka do Dolphina i YarnArt Jeans
-2 igły duża do Dolphina, mała do Jeansu, nożyczki, znacznik (spinacz), wypełnienie
- zapalniczki do przypalania końcówek z Dolphina by się nie strzępiła

A dziś wyjątkowo zaczniemy od zdjęć krok po kroku, a na koniec możecie pobrać sobie finalnie wzór na komórkę:) mam nadzieję, że taka opcja Wam się spodoba:)
Etap łączenia nóżek




Przyszywamy nos (wskazówki na zdjęciu z tłumaczeniem)

Montujemy oczy wg wskazówek z tłumaczenia


Przygotuj druciki kreatywne do łapek i antenek

Przyszyj odnóża
Wyszyj buźkę:)

PS. Masz swojego pochwal się na moim profilu na Szydłaki Cudaki. Dziękuję za komentarze i za łapki w górę na FB:)

4 komentarze: