Kanał youtube

wtorek, 12 września 2017

Szydełkowa serwetka 2 - Crocheted doily 2

Cześć wszystkim:)
Dzisiaj znów wpis o serwetce, do której schemat też znajdziecie w tym samym magazynie co poprzednią serwetkę (o tutaj). Oczywiście nie musicie się przekopywać przez czeluści Internetu, bo będzie do pobrania wzór na nią w poście:) 

Zostajemy w temacie koloru fioletowego, jak fiolet to niektórzy z Was wiedzą, że temat lawendowy pojawił się na moim profilu na FB SZYDŁAKI CUDAKI, tak zamierzam to skończyć, mimo, że koncepcja się zmieniła ale co tam:) Mam kilka innych projektów i zastanawiam się czy mi życia starczy, bo pomysł goni pomysł, a z realizacją ciężko. Za dużo myślę nad techniką wykonania, ale dobra dość marudzenia.

Przedstawiona serwetka jest dość prosta do wykonania. Ja postanowiłam jeszcze na końce wrobić koraliki co wydaje mi się, że dodaje uroku:) Serwetka wykonana kordonkiem Kaja, jest on milszy i delikatniejszy od wspomnianej mojej ulubionej Muzy, ale o gustach się nie dyskutuje:) Serwetka dłubana szydełkiem 0,9 mm i ma 25 cm średnicy po naciągnięciu:)
Jest zrobiona z jednego kawałka nici, nie chciałam dołączać nici w rzędzie 11 i do momentu jego rozpoczęcia przesuwałam się oczkami ścisłymi. Najlepszy etap to robienie rzędu 10:)

A Wam jak się podoba?
Schemat macie poniżej:) Serwetka jest łatwa do zrobienia i wykona ją osoba, która zna podstawy szydełkowania:)
Za wszelkie komentarze dziękuję i za pozostawione lajki SZYDŁAKI CUDAKI

1 komentarz: