Kanał youtube

czwartek, 7 września 2017

Szydełkowy arbuzowy żółw - crocheted watermelon turtle

Witajcie, pogoda nas dosłownie nie rozpieszcza i na dłuższą metę można złapać lekką chandrę ale co zrobić:) definitywnie idzie ku jesieni, chociaż liczę, że będzie ona taka polska z mieniącymi się liśćmi w ostatnich ciepłych promieniach słońca, za którym tak tęsknimy po lecie:)
Ale do rzeczy, na poprawę humoru powstał arbuzowy żółwik, tym razem też z włóczki Dolphin Baby:) Trzeba w końcu robić miejsce na nowe zimowe zapasy włóczek, więc do dzieła korzystajcie z przetłumaczonego wzoru na małego żółwia z Amigurumi Today



Gotowe wzory na powyższe morskie stworzona znajdziecie poniżej

A ja zapraszam Was do wykonania tego sympatycznego żółwika:) Oczywiście kolorystyka dowolna, możecie zrobić truskawkę, czyli czerwona muszla/skorupa z żółtymi pestkami, może być też kiwi, wszystko to co Wam podsuwa wyobraźnia:)

WSKAZÓWKA 
Jak zmieniać kolory i jak zrobić Magic Ring znajdziecie w tym POŚCIE 

Potrzebujesz:
1. Włóczki - u mnie Dolphin Baby kolory jakie uważasz za stosowne (u mnie 4 kolory)
2. Szydełko - rozmiar 3,5mm (Twoje może być większe, ja robię takim)
3. Nożyczki
4. Znacznik
5. Wypełnienie, zapalniczkę do przypalania końcówek
6. Czarna nitka do zrobienia pestek i wyszycia oczy i buzi

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
MR - Magic Ring

Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć, możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to
Za co serdecznie już teraz DZIĘKUJĘ :)
Jeśli nie możesz, nie martw się, nadal chcę abyś się uśmiechnęła szukając rzeczy na moim blogu  Miło będzie jak polecisz mego bloga :)

GÓRNA CZĘŚĆ SKORUPY (u mnie róż)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6
Rząd 5 - 30 płs - I,V, (IIIV) x 5, II 
Rząd 6-8 - 30 płs
Zmiana koloru na biały
Rząd 9 - 30 płs
Zmiana koloru na zielony
Rząd 10 - 30 płs <--- zakończ oczkiem ścisłym i utnij nitkę:)



DOLNA CZĘŚĆ SKORUPY (u mnie zielona)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6
Rząd 5 - 30 płs - I,V, (IIIV) x 5, II <--- zakończ oczkiem ścisłym i zostaw dłuższą nitkę do zszycia 2 części

Zszyj ze sobą dwie części a pod koniec wypchaj:)



W miejscach gdzie był zmieniany kolor przyszyjemy głowę i wszystko będzie wyglądać ślicznie
GŁOWA (u mnie beżowy kolor)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6
Rząd 5-8 - 24 płs
Rząd 9 - 18 płs - (II^) x 6
Rząd 10 - 12 płs - (I^) x 6
Rząd 11-13 - 12 płs <---zakończ oczkiem ścisłym, wypchaj i zszyj koniec głowy na płasko i zostaw dłuższą nitkę do przyszycia do ciała 



Przyszyj głowę do skorupy tak jak pokazałam na zdjęciach poniżej.




ŁAPKI x 4 (u mnie beżowy kolor)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4 - 18 płs
Rząd 5 - 9 płs <--- złóż łapkę na pół i zrób 9 płs




OGON (u mnie beżowy kolor)
Rząd 1 - MR 5 płs
Rząd 2 - 4 płs <--- zostaw dłuższą nitkę do przyszycia
OCZY x 2(u mnie biały kolor) 
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6 <--- zostaw dłuższą nitkę do przyszycia

Pozostało przyszyć pozostałe elementy i wyszyć oczy i buźkę, a także dorobić pestki. W końcu arbuz bez pestek to nie arbuz:)
Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć, możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to
Za co serdecznie już teraz DZIĘKUJĘ :)
Jeśli nie możesz, nie martw się, nadal chcę abyś się uśmiechnęła szukając rzeczy na moim blogu  Miło będzie jak polecisz mego bloga :)




 SMACZNEGO:)

8 komentarzy:

  1. Cuuudny zolwik :))) Ogolnie patrzac sie na kazda Twoja zabawke to ja bym wszystkie robila :))) Takie Slodziaki :))) Dziekuje za kursik ,jak tylko bede miala dla kogo ,to zrobie z checia :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Aaaa i Zycze Slonka !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś jak petarda szydełkowa,tworzysz piękne szydełkowe stworki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest rozbrajający :D Cudowny!

    OdpowiedzUsuń