Kanał youtube

czwartek, 9 listopada 2017

Szydełkowe świąteczne gwiazdki 3 - Crocheted christmas snowflakes 3

Hej:)
Nie macie mnie dosyć z tymi gwiazdkami? Bo ja siebie jeszcze nie mam:) Ale jedno Wam powiem, jutro gwiazdek nie będzie, to odpoczniemy chwilkę od nich. Mam nadzieję, że poprzednie zapisane, czy też zrobione lub już się suszą, a jak nie to zapraszam TUTAJ i TUTAJ. Gwiazdki dla przypomnienia wykonuję szydełkiem 1,5mm do kordonka Muza oraz 2,5mm do włóczki YarnArt Christmas. Krochmalę je w Łudze malując pędzlem:)
Postanowiłam dla ułatwienia dawać Wam nazwy symboli bo raz jedno znaczy co innego, a drugim razem co innego, chociaż jak z półsłupka nawijanego zrobicie zwykły półsłupek to krzywda też się nie stanie:)

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię Postaw mi kawę na buycoffee.to 





Dzisiejsze gwiazdki wymagają nieco dłubania, wzór już bardziej skomplikowany niż poprzednie, ale nie jest wybitnie trudny, ale skupić się trzeba. Do naciągnięcia samej 1 gwiazdki potrzeba 18 szpilek lub wykałaczek, a nie jak w poprzednich tylko 6, także weź to pod uwagę jak zamarzy Ci się hurtowo je naciągać:) Dla ułatwienia na zdjęciu gwiazdki naniosłam liczby, by nie trzeba było przeliczać za każdym razem:)

To co gotowy/a na duże gwiazdki bo do Mikołajek zostało już 28 dni:)
Jak zawsze garść zdjęć jak to wygląda krok po kroku, by się nie zniechęcić, że coś się przekręca i wygląda jak nie gwiazdka w finalnym efekcie, ale jeszcze przed krochmaleniem.
Tutaj jak powstawała zielona:)
Gotowa mierzy aż 16 cm
Czas na zdjęcia białej:)
Gotowa mierzy 11 cm
Jak widać prezentowane i wykonane przeze mnie gwiazdki są duże, toteż świetnie sprawdzą się na choinki większych gabarytów, czy też jako ozdoba do okna:)
Wzór do ściągnięcia poniżej wraz ze ściągawką symboli jakie są narysowane na schemacie. Lepszej jakości wzoru nie posiadam, ale na komórce świetnie widać:)
 
 PS. Tak czerwonej nie zrobiłam, nie to, że nie podoba mi się ten schemat po prostu szukałam innych świątecznych do przetestowania wzorów dla Was:)






17 komentarzy:

  1. Cześć bardzo fajny pomysł z tymi niewielkimi robótkami jako ozdoba choinki lub okna :) można to potraktować jak kalendarz szydełkowych dla maniaków szydełka ;)) dziękuję bardzo i wykonuję pilnie :) pozdrawiam i czekam na inne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miało być jak kalendarz adwentowy a wyszedł szydełkowy :) ach ten pośpiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne,pięknie je ukrochmaliłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne :)
    Ja robię tylko białe bo na kolorowych zostaje mi biały nalot po łudze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można lakierem do włosów kolorowe usztywnić albo nadmiar lugi wytrzeć ręcznikiem papierowym:-)

      Usuń
  5. Świetne :). Gwiazdki robiłam 3 lata temu i jak na razie mam wystarczającą ich liczbę (jakieś 40 szt.). Bardzo podoba mi się ta świąteczna nitka, oryginalna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jest z niej jakiś pożytek bo leżała w szafie na lepsze czasy czekając :-)

      Usuń
  6. Ta jest genialna <3 a ja jestem bardzo wybredna... dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta jest genialna <3 a ja jestem bardzo wybredna... dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :-) może jeszcze jakaś się znajdzie co podpasuje:-)

      Usuń