Kanał youtube

czwartek, 9 sierpnia 2018

Szydełkowy Woodstock z Peanut - Crocheted Amigurumi Woodstock from Peanuts moovie

Cześć!!!
Dziś przedstawiam Wam tłumaczenie wzoru na maskotkę amigurumi Woodstock. Dzięki uprzejmości Yunie's możesz wykonać ją również i Ty:)
Darmowy wzór pochodzi z jej strony i znajdziecie go pod tym linkiem https://www.yunies.com/single-post/Woodstock-Amigurumi
Copyright 2017, Yunie's
Zaznaczam, że jest dużo zszywania ale sam projekt jest dla osób początkujących jeśli chodzi o sam wzór. Najwyżej komuś puszczą nerwy haha:) Sama się zastanawiałam czy nie wydziergać sobie tejże maskotki bo mam dużo żółtego YarnArt Jeansu, ale byłaby to kolejna zabawka, która leży i zbiera kurz na komodzie:) Także póki co podziękuję i będę podziwiać Wasze:)

Gotowa maskotka wykonana szydełkiem 3mm i włóczką odpowiednią do tego szydełka wynosi około 15 cm. W zasadzie na brelok się nada bo breloczek to mały nie będzie:)

Nim przystąpimy do pracy to przypominam, że Tłumaczenie wzoru by szydlakicudaki.blogspot.com do użytku prywatnego, nie powinno być kopiowane bez podania nazwy autora oryginalnego wzoru, jaki i polskiej wersji tłumaczenia przez Szydłaki Cudaki. Ponadto nie wyrażam zgody na umieszczanie tłumaczenia w formie pliku na jakiejkolwiek grupie facebookowej. 

Miło mi będzie jak mnie oznaczysz po wykonaniu swojej pracy.

To co gotowi na żółte szaleństwo?

Materiały (wg autorki wzoru):
- włóczka żółta i czarna
- szydełko 3mm
- wypełnienie
- igła
Legenda:
^ - 1 płs w 2 płs poprzedniego rzędu
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
^ - 1 płs w 2 płs poprzedniego rzędu
8I - 8 płs w 8 płs poprzedniego rzędu
oł - oczko łańcuszka
oś - oczko ścisłe

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię Postaw mi kawę na buycoffee.to 

CIAŁO
Rząd 1 - MR 10 płs
Rząd 2 - 20 płs - (V) x 10
Rząd 3 - 25 płs - (3I,V) x 5
Rząd 4-8 - 25 płs
Rząd 9 - 20 płs - (3I,^) x 5
Rząd 10 - 18 płs - (8I,^) x 2
Rząd 11 - 15 płs - (4I,^) x 3 <--- wypchaj
Rząd 12 - 10 płs - (I,^) x 5 <--- dokończ wypychanie
Rząd 13-14 - 10 płs <--- zakończ i zostaw dłuższą nitkę do przyszycia do głowy 

GŁOWA
Rząd 1 - MR 12 płs
Rząd 2-5 - 12 płs
Rząd 6 - 15 płs - (3I,V) x 3
Rząd 7-8 - 15 płs
Rząd 9 - 18 płs - (4I,V) x 3
Rząd 10 - 20 płs - (8I,V) x 2
Rząd 11 - 25 płs - (3I,V) x 5
Rząd 12-13 - 25 płs
Rząd 14 - 20 płs - (3I,^) x 5 <--- wypchaj
Rząd 15 - 15 płs - (2I,^) x 5 <--- dokończ wypychanie
Rząd 16 - 10 płs - (I,^) x 5 <--- zakończ i zszyj z ciałem

WŁOSY x 5 (nie wypychaj)
Rząd 1 - MR 8 płs
Rząd 2-4 - 8 płs  <--- zakończ i zostaw dłuższą nitkę do przyszycia do głowy

OGON (nie wypychaj)
6 oł
Rząd 1 - 10 płs - w 2 oczko zrób płs i tak do końca (5płs) i po drugiej stronie łańcuszka wykonaj 5 płs zakończ oś 
Rząd 2 - 10 płs
Rząd 3 - 12 płs - (4I,V) x 2
Rząd 4 - 12 płs
Rząd 5 - 10 płs - (4I,^) x 2
Rząd 6 - 8 płs - (3I,^) x 2
Rząd 7-8 - 8 płs <--- zakończ i zostaw dłuższą nitkę do przyszycia do ciała

SKRZYDŁA/RĘCE x 2 (lekko wypchaj)
Rząd 1 - MR 8 płs
Rząd 2-3 - 8 płs
Rząd 4 - 6 płs - (2I,^) x 2 <--- zakończ i zostaw dłuższą nitkę do przyszycia do ciała

NOGI x 2 (wypchaj) 
Każde okrążenie nogi zaczynaj oczkiem łańcuszka i kończ oczkiem ścisłym
Rząd 1 - 6 oł zamknij oś (powstanie Ci kółeczko na którym zrobisz nogę i przyszyjesz potem stopę)
Rząd 2-4 - 6 płs <--- zakończ i zostaw dłuższą nitkę do przyszycia do ciała

STOPY x 2 (nie wypychaj)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2-5 - 6 płs <--- zakończ i zostaw dłuższą nitkę do przyszycia do nogi

Wszystkie elementy gotowe? Czas na zszywanie:) Mówiłam, że jest tego sporo, ale myślę, że efekt końcowy jest tego warto. Jeśli masz problem aby równo przyszyć przymocuj wszystkie elementy wcześniej szpilkami:)
Copyright 2017, Yunie's
 A tak prezentuje się gotowy:) Oczywiście czarną nitką wyszyj oczy i buzię:)
Copyright 2017, Yunie's

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię Postaw mi kawę na buycoffee.to 

2 komentarze: