Kanał youtube

piątek, 13 grudnia 2019

Szydełkowy domek piernik - Crocheted gingerbread house (tłumaczenie wzoru od Banifatova_toys)

Cześć:)
Dziś niespodziewanie, jako mały przerywnik od ozdób na choinkę przedstawiam Wam przepis na szydełkowy piernikowy domek od BANIFATOVA_TOYS.
Nim przystąpimy do pracy to przypominam, że Tłumaczenie wzoru by szydlakicudaki.blogspot.com do użytku prywatnego, nie powinno być kopiowane bez podania nazwy autora oryginalnego wzoru, jaki i polskiej wersji tłumaczenia przez Szydłaki Cudaki. Ponadto nie wyrażam zgody na umieszczanie tłumaczenia w formie pliku na jakiejkolwiek grupie facebookowej.

Mój domek mierzy 8 cm wysokości. Wykonany z YarnArt Jeans szydełkiem 2mm.

Potrzebujesz:
- włóczka może być YarnArt Jeans, Cotton baby gazzal lub podobna w kolorach brązowym i białym
- znacznik, igła, szydełko, wypełnienie, 

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
8I - 8 płs w 8 płs poprzedniego rzędu
^ - 1 płs w 2 płs poprzedniego rzędu
o - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

BLO - płs będziemy robić ale złapany za tylną nitkę
FLO - płs będziemy robić ale złapany za przednią nitkę

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię, a przy okazji możesz odebrać (w zwrotnym mailu) wzór na Qbika (co miesiąc inny wzór mego autorstwa)Postaw mi kawę na buycoffee.to 

DOMEK
Zostaw na początku dłuższą nitkę. Na koniec cały domek zszywamy u podstawy.
Wykonaj 30 oczek łańcuszka i złącz je razem oczkiem ścisłym tworząc kółeczko:)
Kolor brązowy
Rząd 1-15 - 30 płs
Kolor biały
Rząd 16 - 30 płs
Rząd 17 - BLO 30 płs
Rząd 18 - 27 płs - (^8I) x 3
Rząd 19 - 24 płs - (^7I) x 3
Rząd 20 - 21 płs - (^6I) x 3
Rząd 21 - 18 płs - (^5I) x 3
Rząd 22 - 15 płs - (^4I) x 3
Rząd 23 - 12 płs - (^3I) x 3
Rząd 24 - 9 płs - (^2I) x 3
Rząd 25 - 6 płs - (^I) x 3 <--- zakończ i schowaj nitkę


TOPIĄCY SIĘ ŚNIEG
Biały kolor
W rzędzie 17 za przednią nitkę (FLO) będziemy robić topiący się śnieg). Według uznania ile chcesz zwisających sopelków. Idea jest taka robisz maksymalnie 4 oczka łańcuszka wracasz i wykonujesz 3 oczka ścisłe i oczko ścisłe z miejsca z którego wychodzi sopelek. Sopelki oddzielasz oczkami ścisłymi po rzędzie 17. U mnie wyglądało to mniej więcej tak. 4oł, 3os,os, os, os 3oł, 2os, os, os, 2oł, 1 os, os os. Niech poniesie Cię fantazja. Na koniec musisz wziąć igłę z nitką i przyszyć zwisające sopelki do ścian domku by nie odstawały. Ja łapałam za ostatnie i przedostatnie oczko sopelka. 

Pozostało wyszyć okna. Ja zrobiłam ramki z normalnej grubości YarnArtu a środek z połowy:)  Na koniec wypchaj i zszyj podstawę domku. Przyszyj brelok i zawieszka do kluczy gotowa. Ew. zrób zawieszkę i powieś na choince. 





PS. Pochwal się swoim domkiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz