Kanał youtube

środa, 20 maja 2020

Szydełkowa foka - Crocheted seal - tłumaczenie wzoru od Julia Musatova

Hejo:)
Dziś środa, a jak środa to zgodnie z wynikami głosowania zostawiam Wam tłumaczenie wzoru na Wasz wynik głosowania. Mam nadzieję, że słowo niespodzianka oddaje je choć trochę, bo starczy motek dolphina. Może być biały, szary i jak zobaczycie sobie na profilu autorki to i niebieski. Tak czy siak ogranicza nas tylko wyobraźnia. Fokę możecie zrobić z innej włóczki, w końcu to wolny kraj:)
Oryginalny wzór po rosyjsku macie pod TYM LINKIEM NA INSTAGRAMIE
A autorką jest już Wam znana (z zająca/królika w sukience) JULIA_MUSATOVA z INSTAGRAMA. Miło mi będzie jak polubicie jej profil i pokażecie jej swoje dzieła
 To co gotowi?

Nim przystąpimy do pracy to przypominam, że Tłumaczenie wzoru by szydlakicudaki.blogspot.com do użytku prywatnego, nie powinno być kopiowane bez podania nazwy autora oryginalnego wzoru, jaki i polskiej wersji tłumaczenia przez Szydłaki Cudaki. Ponadto nie wyrażam zgody na umieszczanie tłumaczenia w formie pliku na jakiejkolwiek grupie facebookowej.

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
8I - 8 płs w 8 płs poprzedniego rzędu
^ - 1 płs w 2 płs poprzedniego rzędu

o - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

POTRZEBUJESZ na fokę o rozmiarze 20 cm
- 1 motek w wybranym kolorze Himalaya Dolphin Baby polecany przez autorkę 80301 lub innym,
- szydełko 3mm, wypełnienie, igła, nożyczki, zapalniczka do przycinania końcówki, marker, czy też znacznik, bezpieczne oczy 25mm, bezpieczny nosek 14mm.

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 
CIAŁO
Rząd 1 - MR 12 płs <--- proponuję zacząć od 2oł i wtedy zrobić 12 płs, zamontuj nosek
Rząd 2 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 3 - 24 płs - (IIV) x 6
Rząd 4-5 - 24 płs
Rząd 6 - 30 płs - (3IV) x 6
Rząd 7 - 36 płs - (V,2I) x 6 + 12 płs
Rząd 8 - 42 płs - (V,3I) x 6 + 12 płs <---- zamontuj bezpieczne oczy między 7, a 8 rzędem
Rząd 9 - 48 płs - (V,4I) x 6 + 12 płs
Rząd 10-17 - 48 płs
Rząd 18 - 42 płs - (6I,^) x 6
Rząd 19-22 - 42 płs
Rząd 23 - 36 płs - (5I,^) x 6 <--- wypychaj systematycznie
Rząd 24-27 - 36 płs
Rząd 28 - 30 płs - (4I,^) x 6
Rząd 29 - 24 płs - (3I,^) x 6 <--- wypchaj
Rząd 30 - 18 płs - (2I,^) x 6
Rząd 31 - 12 płs - (I,^) x 6 <--- zakończ wypychanie
Rząd 32 - 6 płs - (^) x 6 <--- zakończ i zszyj i schowaj nitkę

PŁETWY BOCZNE x 2 nie wypychaj
Rząd 1 - MR 12 płs <--- proponuję zacząć od 2oł i wtedy zrobić 12 płs
Rząd 2 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 3-5 - 18 płs
Rząd 6 - 15 płs - (4I,^) x 3 <--- złóż na pół zszyj i przyszyj po boku ciała bliżej brzucha niż pleców

TYLNIE PŁETWY OGONOWE x 2 nie wypychaj
Rząd 1 - MR 12 płs <--- proponuję zacząć od 2oł i wtedy zrobić 12 płs
Rząd 2 - 15 płs - (3IV) x 3
Rząd 3-5 - 15 płs
Rząd 6 - 12 płs - (3I,^) x 3
Rząd 7 - 12 płs <--- zakończ i przyszyj na koniec ciała, podszyj z drugą płetwą ogonową

Gotowa foka wygląda mam nadzieję, jak ta na zdjęciu i nie ma niespodzianek we wzorze:)

PS. A Was zapraszam na kolejną zabawę w głosowanie. Pamiętajcie, że może zdarzyć się tak, że w niespodziankę wpadnie wzór, którego nie preferowaliście w poprzednim głosowaniu:) 
Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 

2 komentarze:

  1. wiedziałam że o czymś zapomniałam na zakupach..... za mało włóczki XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękną foczkę. Bardzo dokładnie opisane, więc wszystko wyszło idealnie. Zrobiłam dwie foczki dla moich wnuczek bliźniaczek.

    OdpowiedzUsuń