Kanał youtube

poniedziałek, 6 lipca 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów części ciała cz. 1

Ufff mamy to:)
Komputer działa:)
Do stworzenia tego posta zainspirowała mnie stopa mego syna, który tydzień temu doznał urazu. Syn żyje, rodzice najedli się strachu, krwi co nie miara, ale jak to mówią nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Myślę, że pewne osoby będą oburzone tym co zaraz zobaczą, więc uprzedzam dziś będą części ciała. Dosłownie te nawet co sieją oburzenie wśród grup szydełkowych i najlepiej ich nie pokazywać po 22 :) Ale kto ma zrobić takie zestawienia jak nie ja:) Znacie mnie i wiecie, że to będą moje klimaty w niektórych częściach ciała.
To zaczynamy :)
ZAPRASZAM GORĄCO DO KOMENTOWANIA:) 

10. Przed nami macica. Wzór do znalezienia tutaj:) Wiem, że są osoby, które wykonują takie maskotki w celach edukacyjnych. Więc tampon podpaska, jajniki i plemnik raczej powinny być na plus w tym wzorze :)

9. Wagina w formie breloka? Czemu nie i wiedźcie że są osoby, które regularnie sprzedają takie cuda w Internecie. Byznes is byznes. Wzór o TUTAJ

8. Oczy zamknąć bo przed Państwem najdostojniejszy członek w tym poście:) Wzór do ściągnięcia z RAVELRY TUTAJ

7. A może poszeptać Wam coś na uszko? Ten wzór wykorzystałam by zrobić tą wersje uszu dla wiedźmy, gdyż oryginalne mi nie odpowiadały. Wzór do ściągnięcia TUTAJ. 

6. Mózg nie ogarnia tego posta? No to trzeba go sobie zrobić. Bardzo realistyczny projekt ze zdjęciami krok po kroku:) Gorąco polecam wzór i foty TUTAJ


5. Mózg nie pokochał tego posta? To serce zrozumie:) Po piękne realistyczne serducho zapraszam TUTAJ :)

4. Oko tego nie odwidzi ale warto by zrobić:) Po wzór zapraszam tutaj :) 

3. Potrzebowaliście pewnie głębokiego wdechu i wydechu przy tym poście. Wzór na PŁUCA TUTAJ.

2. Siku się zachciało? No to nerki pracują dobrze:) Polecam wzór na Nerkę :) 

1. Ktoś poczuł chęć, że ten post na trzeźwo mu nie wejdzie. Zadbajcie o swoją wątrobę:) Wzór na nią znajdziecie TUTAJ. 

Mam nadzieję, że totalnie Was zaskoczyłam :) 

13 komentarzy:

  1. Nie czuję się zaskoczona! Ale rozbawiona do łez już tak 😂😂😂
    Masz rację! Kto jak nie Ty!
    Dzisiejsze zestawienie wygrywa brelok wagina 🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jeszcze sponsor zestawienia.... Ja nie wiem, przypadek to czy nie 🤔

    OdpowiedzUsuń
  3. O masakra, nie znałam chyba żadnego, a sposób w jaki je opisałaś... No miód malina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję pięknie, a wystarczyło że dziecko się w nogę zraniło i takie cudo wyszło:)

      Usuń
  4. Bombowo każdy extra a wagina wygrywa dobrze że w ogolonej wersji ���� chociaż zawsze można dorobić jej bobra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad bobrem pomyślimy :) ciekawe ile osób by chciało mieć taki brelok? hahahaha

      Usuń
  5. Serduszko, serce... Skradło moje serce ����

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki za numer 1 😉 przy moim trybie życia niedługo będę musiała sobie taką zrobić na wymianę 🤣

    OdpowiedzUsuń