Kanał youtube

środa, 8 lipca 2020

Szydełkowy duży jednorożec od Colorfuldreams_crochet - lista materiałów

Postanowione:)
Będziecie mieli okazje w swoim tempie zrobić jednorożca mega dużego od COLORFULDREAMS_CROCHET  z pomocą mego tłumaczenia, które będzie pojawiać się etapami na blogu. Cykl Bez spiny u Karoliny na czas wakacji zawieszamy (co nie znaczy, że posty nie powstają) i w to miejsce wchodzi co tydzień post z fragmentem wzoru na jednorożca:)

Będzie mi miło jak klikniecie zawsze w post, dzięki temu odsłony bloga nie spadają na łeb na szyję, co ma obecnie miejsce. Dosłownie to kilka sekund a dla mnie to dużo, bo widzę, że jesteście ze mną nie tylko na fejsie:) 

zdjęcie od COLORFULDREAMS_CROCHET

Lista materiałów do wykonania jednorożca, proponowana włóczka przez autorkę do Himalaya Dolphin Baby 120m/100 g.
- 500 gram głównego koloru
- 100 gram szarego koloru (na początek łapek i róg)
- 250 gram kolorowej na włosy i ogon
- szydłko 4mm
- bezpieczne oczy 30mm (można wyszydełkować), rzęsy (kupisz w sklepie kosmetycznym/chińskim)
- wypełnienie, igła do przyszycia, zapalniczka do przypalania końcówek, marker/znacznik

Z wyżej wymienionych materiałów autorka uzyskała jednorożca długiego na 85cm. W zależności od tego jakich materiałów użyjecie, czy też rozmiaru szydełka. Jednorożec będzie większy lub mniejszy. Wybór należy do Was :) 

Terminy pojawiania się elementów:
TYLNE NOGI - 18.07.2020 r.
PRZEDNIE NOGI - 25.07.2020 r.
CIAŁO - 01.08.2020 r.
GŁOWA - 08.08. 2020 r. 
MODELOWANIE I MONTOWANIE ELEMENTÓW GŁOWY - 15.08.2020 r.
USZY I RÓG - 22.08.2020 r.
OGON I WŁOSY/MONTAŻ (KONIEC) - 29.08.2020 r.

PS. Jestem ciekawa kto podoła wyzwaniu:) 

41 komentarzy:

  1. Zobowiązuję się czytać i podziwiać, ale gorzej z czasem na szydełko :-). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chciałabym go zrobić. Jest super.
    Chyba trzeba zrobić zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę go robić choćby nocami mam bzika na punkcie jednorozców

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zajrzę, na pewno będę podziwiać 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. ����������������������
    JEST przecudny❤❤❤❤
    Z chęcią spróbuje zrobić
    ������

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu zawsze, bo tu ciekawe rzeczy sie dzieja🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  7. Super już czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  8. Super już czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czad. Już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  10. Werkadzierga8 lipca 2020 14:47

    Wow! Ale wielki wyjdzie! Piszę się, choć nie wiem jak to zrobię. Bo kilka rzeczy już mam na termin. Może nie będę dziergaćndziergać czas, ale będę się udzielać w postach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super będę próbować ale inną włóczką. Chcę mniejszego wykonać. Dziękuję bardzo i pozdrawiam 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jaką, też chętnie mniejszego zrobię 😋

      Usuń
    2. Pozdrawiam serdecznie i jestem ciekawa jaka to włóczka i jak wyjdzie finalnie 😍

      Usuń
  12. Czekam na wypłate, bo tyle dolphina to ja nie uzbieram 😂

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawał dziada z tego konia ���������� dla mnie za duży ale będę podglądać ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli to ma być w takich odstępach to ja chyba dołączę pod koniec i wtedy machnę całość 🤩 akurat wyrobie się z innymi robótkami 😻😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyłączam się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A wzór będzie później też dostępny? Czy potem jakoś zniknie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł! Może i ja spróbuję się przyłączyć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Postaram się go zrobić dla córki. Będzie to moja pierwsza maskotka. Mam nadzieję, że dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest cudny, muszę go mieć (tzn. zrobić)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra, włóczki musze dokupić, na całość... jednak nie mam tyle

    OdpowiedzUsuń