Kanał youtube

poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (szop pracz)

A dziś w TOP TEN wjeżdżają szopy proszę Państwa:) Więc jak chcecie, żeby ktoś ogarnął pranie to zróbcie sobie jednego :)

10. Wzór na tego szopa w rękawiczkach możecie pobrać bezpośrednio TUTAJ PO ANGIELSKU

9. Wzór na tego szopa pracza znajdziecie TUTAJ, ale sami przyznajcie że w tych okularach wygląda conajmniej jakby był kujonem i zdał maturę z medycyny haha no żartuję, ale taki bystrzak nerd jak się patrzy :)

8. Kocyk-przytulanka z szopem? Czemu nie :) nic trudnego a zabawkę prezent dla malucha macie. Wzór w PDFie do pobrania TUTAJ

7. Oczywiście nie może zabraknąć szopa w technice ragdoll od niezawodnej Spin a Yarn Crochet. Wzór w wersji darmowej na jej stronie TUTAJ

6. Wzory na breloki kochacie, to wiem. Dlatego ten szop zasługuje na pokazanie go na dwóch zdjęciach. Jest po prostu słodziutki. Jeśli tak sądzicie to darmowy wzór znajdziecie TUTAJ


5. Wzór na szopa w formie przywieszki (podobny krąży lis jeśli chodzi o sens) znajdziecie na RAVELRY i pobierzecie go TUTAJ

4. Wzór na tego słodziaka znajdziecie TUTAJ. Fajny z niego gość co nie?

3. Wzór na te słodziaki pobierzecie z AMIMORE.RU TUTAJ tradycyjnie jak ktoś ma problem dajcie znać to wyślę :) po rosyjsku oczywiście :)

2. Wzór na tego słodziaka pobierzecie jak wyżej STĄD, w razie problemów piszcie. Oczywiście po rosyjsku. 

1. Mój numer 1 :) Jest po prostu śliczny i włochaty jak moje nogi hahah :) żartuję no sami zobaczcie czy to nie jest słodziak? Wzór jak wyżej TUTAJ, i walcie w dym jeśli chcecie po rosyjsku go mieć:)

PS. A Tobie który przypadł do gustu?

8 komentarzy:

  1. Breloczek super i numer jeden też super 🙂
    Breloczek poraża wielkością, a numer jeden moherem 🙈
    A oba piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie taki duży i nie taki mały ten brelok:) mi się podoba:) są śliczne:)

      Usuń
  2. Super! Brelok jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. jedynka super, ale nie dla mnie... mam uczulenie na moher (w każdej postaci... a na berety w szczególności)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co z akrylem? zawsze można wyczesać:) haha na berety ja też mam awersję:)

      Usuń