Kanał youtube

niedziela, 23 sierpnia 2020

Szydełkowa torba ze sznurka - Crocheted bag from a cord/twine (tłumaczenie wzoru od Uskovayulia)

Dziś coś szalonego i nie w moim blogowym stylu, ale tak mi się spodobała ta torba, że musiałam napisać do autorki o zgodę na jej tłumaczenie. Myślę, że i Wam się spodoba taka forma torby. Może zrobię w najbliższym czasie? Pozostaje zamówić sznurek i do dzieła :)
Autorką wzoru i wykonanej torby jest USKOVAYULIA Z INSTAGRAMA a oryginalny wzór znajdziecie pod tym LINKIEM W JĘZYKU ROSYJSKIM. (miło jak polubisz profil autorki na Insta za możliwość darmowego tłumaczenia jej wzoru)
Zdjęcia są własnością autorki:) 
USKOVAYULIA Z INSTAGRAMA

USKOVAYULIA Z INSTAGRAMA

To co gotowi?
Nim przystąpimy do pracy to przypominam, że Tłumaczenie wzoru by szydlakicudaki.blogspot.com do użytku prywatnego, nie powinno być kopiowane bez podania nazwy autora oryginalnego wzoru, jaki i polskiej wersji tłumaczenia przez Szydłaki Cudaki. Ponadto nie wyrażam zgody na umieszczanie tłumaczenia w formie pliku na jakiejkolwiek grupie facebookowej.

WAŻNE każdy rząd zamykasz oczkiem ścisłym i rozpoczynasz 3oł, które liczysz jako 1SŁ w nowym rzędzie. 

Autorka do wykonania torby zużyła
- sznurek poliestrowy około 300m o grubości 3mm,
- szydełko 4,5mm
- metalową zawieszkę z podpisem
- zapięcie magnetyczne wewnętrzne
- skórzane rączki 20 cm oraz 100 cm
- igła do zszycia elementów

Torba składa się z 5 elementów, należy wykonać

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 

SZEŚCIOKĄT 3 szt.
Rząd 1 - w MR zrób (2SŁ, oł) * 6
Rząd 2 - (3SŁ, 2oł) * 6
Rząd 3 - (5SŁ, 2oł) * 6
Rząd 4 - (7SŁ, 2oł) * 6
Rząd 5 - (9SŁ, 2oł) * 6
Rząd 6 - (11SŁ, 2oł) *6
Rząd 7 - (13SŁ, 2oł) * 6
Rząd 8 - (15SŁ, 2oł) * 6

KWADRAT 2 szt.
Rząd 1 - w MR zrób (3SŁ, oł) * 4
Rząd 2 - (7SŁ, 2oł) * 4
Rząd 3 - (11SŁ, 2oł) * 4
Rząd 4 - (15SŁ, 2oł) * 4

Połącz ze sobą elementy w niewidoczny sposób, jak to zrobić masz na dole filmik (oczywiście jeśli jesteś początkującą osobą, która nie wie jak to zrobić idealnie)

 Zamontuj rączki takie jakie wybrałeś lub wyszydełkuj. Autorka podała tylko sugestię:) To od Ciebie zależy jakie chcesz rączki.
USKOVAYULIA Z INSTAGRAMA

USKOVAYULIA Z INSTAGRAMA

USKOVAYULIA Z INSTAGRAMA

Wykonanie torby nie wydaje się trudne:) mam nadzieję, że jako inspiracja i pomysł na wykonanie Ci przypadło do gustu. A jeśli się zastanawiasz dlaczego torba znalazła się na blogu:) To rozwiązanie zagadki już we wrześniu:) 


Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć, możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to
Za co serdecznie już teraz DZIĘKUJĘ :)
Jeśli nie możesz, nie martw się, nadal chcę abyś się uśmiechnęła szukając rzeczy na moim blogu  Miło będzie jak polecisz mego bloga :)


PS. Przypominam, że torba może być większa lub mniejsza w zależności od tego jak przerabiasz szydełkiem, jaki wybierzesz rozmiar szydełka. Jak widać torba jest duża i pojemna:) 

5 komentarzy:

  1. Poproszę o podpowiedź- gdzie znajdę te miedziake nity (dł. śruby 8mm)? 😊 yorba wydaje się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi pewnie o nity w rączce tak? Ja myślę że to gotowa rączka wpleciona w torbę a nie robione nity w torbie.

      Usuń
    2. Skrzynia skarbów, to są nity wkręcane do prania można rączki zdjąć. Torba Super mam na nią ochotę pozdrawiam.🙂

      Usuń
  2. Przepiękna torebka! Ja nie mam zdolności do handmade, więc tym bardziej jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. A z kąd takie skórzane rączki?

    OdpowiedzUsuń