Kanał youtube

poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów na świnie

Ty świnio!!!!
Świnia jaka jest każdy widzi, jedno jest pewne do tego zwierzęcia bliżej nam niż do małpy:)  
Także witam Was w NIE CIERPIĘ PONIEDZIAŁKÓW WY ŚWINIE JEDNE:) 
A spróbujcie nie dać komentarza, lajka albo kliknąć w reklamę, no to będą z Was świnie, a ja zachowam się po chamsku i nic nie opublikuję hahahahaha:)

10. Wzór na tego świniaka, w zasadzie prostego do wykonania możecie pobrać bezpośrednio w PDFie TUTAJ.  Świniak ma swój urok i uwierzcie, że takie podrzucone świńskie jajo pokocha niejedno dziecko:) 
9. W zestawieniu na świnie nie mogło zabraknąć chyba tej najsłynniejszej - Prosiaczka z Kubusia Puchatka. Osobiście nie przeszkadza mi ten gość, nawet śmiesznie by go nazwać świnią. Wzór pobierzecie z RAVELRY TUTAJ

8. Jak ktoś zaczyna to polecam poćwiczyć amigurumi na tej świni. Nie dość, że macie opisany wzór to jeszcze możecie się wesprzeć filmikiem. Nauczycie i oswoicie się z angielskimi pojęciami w amigurumi i to nie w świńskim stylu. A przy odrobinie szczęścia może świńsko podobna to coś do świnki będzie. :) a zapomniałam WZÓR TUTAJ

7. Pierdząco słodka świnka. Jedno Wam powiem autorka to taka świnia, bo w zasadzie ciało i głowę mogła zrobić w 1 kawałku, a tu podłożyła nam świnię i mamy rozpiskę osobno na ciało i głowę. Niemniej jednak na brelok świnka idealna. Po wzór zapraszam TUTAJ po angielsku :) 

6. A teraz gratka ta świnia ma swoich towarzyszy, jeśli Wam się podoba i chcecie mieć innych majfrendów do niej to nic trudnego. Wystarczy poszperać na stronie autora i macie kolejne wzory do całej serii cudownych pluszowych zwierzątek. Świnia jestem, ale kto nie grzebie ten nie znajduje wzorów:) Także TUTAJ MACIE WZÓR NA ŚWINKĘ, a resztę wykopcie sobie sami, jak świnie trufle:) 

5. Świnka w tiulowej sukience? Czy to już baletnica? Hmmm sama nie wiem, bardziej mnie zastanawia jak wygląda jej tyłek i jaki ma ogonek. Może ktoś zrobi z TEGO WZORU i mi się pochwali, że świetna z niej świńska baletnica. 

4. Świnia w kształcie trójkąta, a może to trójkąt w kształcie świni? Jedno jest pewne zrobić a nie narobić się o to moja dewiza życiowa. Polecam za prostotę no i zacny świński ogonek. Wzór do OGARNIĘCIA TUTAJ

3. Podoba mi się ta świnia. Była robiona w formie CAL, więc link zapuszczam Wam do 1 części, a resztę już dalej sobie ogarniecie, w końcu mądre z Was bestie:) 

2. Nie wiem co ta świnia robi tu na 2 miejscu. Zdecydowanie powinna znaleźć się niżej w notowaniach, ale wiecie to świnia i mogłaby się obrazić, że spycham ją gdzieś w odległe 8 miejsce. Wzór od Amigurumi Today do znalezienia TUTAJ

1. Wzór na tego prosiaka, który myśli, że jest kucharzem znajdziecie TUTAJ. Jak macie problem z pobraniem to przypominam to rosyjska stronka amimore.ru. Dajcie znać jak co to będziemy wysyłać rosyjski schemat :) 

PS. Jeśli ktoś poczuł się żywo dotknięty, że kogoś nazwałam świnią to wiedzcie, że ten post nie miał na celu nikogo obrazić. Ponadto przy powstawaniu tego posta nie ucierpiało żadne zwierzę, no chyba, że jakaś świnia:) 

5 komentarzy:

  1. Dzisiaj ma dwa pierwsze miejsca :) Świniokucharz i Prosiaczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpacz!!! Podobają mi się WSZYSTKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świnka baletnica jest słodka. 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie urzekła ta na 10 przesłodka. ������

    OdpowiedzUsuń