Kanał youtube

poniedziałek, 16 listopada 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (ozdoby choinkowe cz.2 )

Dziś zapraszam na TOP TEN :) Mam nadzieję, że tygodniowy brak 1 TOP TENu mi wybaczycie, ale miałam swoje powody:) Dziś może w jednym punkcie z przymrużeniem oka, ale o tym niżej. To co gotowi? Zaczynamy kochani :) 

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

10. Pomysł na zawieszkę na choinkę, gdzie wykorzystacie druciki kreatywne i koraliki. Reniferek do znalezienia TUTAJ.  Osobiście dorobiłabym mu oczy :)


9. O tym, że poniedziałki bywają gówniane to każdy coś o tym wie, ale nie sądziłam, że to na zdjęciu niżej jest psią kupą. Tak, psia kupa na choinkę hahaha. Ja myślałam, że to parówka i nie wiem, czy żałuję, że umiem czytać po angielsku czy też nie:) Przyznać się kto marzy o kupie na choince buhahaha. Wzór dla osób z wysublimowanym poczuciem humoru TUTAJ.  


8. Po gównianej propozycji z pozycji 9 ta głowa reniferka jest wręcz cudowna. Wzór do znalezienia TUTAJ.  


7. Bałwanki szybkie do zrobienia i w zasadzie choć trochę przypomną nam zimy, gdy śniegu zabraknie na święta :) Wzór do znalezienia TUTAJ


6. Szydełkowe bombki łezki? Propozycja dla tych co boją się, że szklane bombki zbiją koty, czy też małe dzieci :) Wzór do odkrycia TUTAJ.  


5. Jeśli spodobała Ci się bombka łezka, to do kolekcji polecam dzwonek :) Cały czas twierdzę, że wykonanie jednak ma znaczenie i uważam, że jeśli dobrze dobierzesz szydełko do włóczki to będą dużo lepsze niż te na zdjęciu niżej. Wzór znajdziesz pod TYM LINKIEM


4. To jest coś co mi się podoba. Czapeczka, nosek i broda i mamy Mikołaja czy też świątecznego skrzata. Wzór znajdziecie POD TYM LINKIEM


3. Proste, a jakże efektowne. Bombki kulki spodnie Mikołaja i piernik, albo ciasto świąteczne. Polecam bo szybko się je robi. Wzór pobierzecie STĄD.  


2. Kochacie Groota? Ten sympatyczny stworek w wersji świątecznej podbije niejedno serce Fanów Strażników Galaktyki. Myślę, że taka bombka-brelok to strzał w 10tkę. Wzór znajdziecie TUTAJ.  


1. Jeden kształt, a 4 propozycje. To uwielbiam w szydełkowaniu. Uniwersalność proszę Państwa. Jeśli i Tobie podobają się takie zawieszki to nie masz co się zastanawiać WZÓR TUTAJ.  

Jaki jest Twój TOP TEN? Mój to chyba nr 2 czyli Groot oraz dwie okrągłe bombki z propozycji 3.
PS. Do następnego razu kochani :)

7 komentarzy:

  1. <3 jak zwykle super <3
    Uwielbiam poniedziałki dzięki Tobie :)

    Pozdrawiam (handmadeewa)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te zawieszki nr 1 ♥️❄️🌲

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrafisz człeka ucieszyć w poniedziałek :) Psia kupa - nie koniecznie na choinkę, ale tak podłożyć pod stołem, komuś z psim domownikiem... Dziś faworyzuję jedynkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. 😂 😂 Czyli żart na prima aprilis też można zrobić z kupą 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj pewno, że tęskniliśmy. Dziś moje serducho podbiła 6 i 1

    OdpowiedzUsuń