Kanał youtube

poniedziałek, 23 listopada 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (ozdoby choinkowe cz. 3)

Po gównianym poniedziałku w tamtym tygodniu czas na nowe:) Dziś poczułam klimat świąt, pewnie w tym roku śniegu nie doczekam, ale co tam:)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

To co gotowi?

10. Nie ma nic bardziej romantycznego niż chatka z rozpuszczającym się śniegiem na dachu. Jeśli macie ochotę wykonać to po wzór zapraszam TUTAJ.


9. Choinka na choince, no kto bogatemu zabroni:) zobaczycie, że to nie jedyna na dziś, jaką Was oczaruję lub nie. Zauważcie, że i tu pojawia się motyw śniegu. Po wzór zapraszam TUTAJ


8. Prawo lewo i odwróć, choinki szybkie do zrobienia i to w stylu ragdoll. Lubię rzeczy proste a efektowne na szydełku. Jeśli powyszywacie bombki czy wszyjecie koraliki to będziecie mieć lepsze oblicze tych na dole :) Po wzór zapraszam TUTAJ


7. Brakowało Wam dzwonków? Te mi strasznie przypadły do gustu i myślę, że i Wam się spodobają :) Możecie użyć guzików, koralików wstążek do ich wykończenia, a użycie 3 świątecznych kolorów zagwarantuje, że klimat świąt poczujecie szybciej. Wzór na niecierpliwych TUTAJ. 


6. Mówiłam że piękno tkwi w prostocie. Zobaczcie na tą piękną gwiazdkę, minimum pracy, maksimum efektu:) Dla mnie jest cudowna. A w innych kolorach też na bank będzie się prezentować godnie z innymi ozdobami na choinkę:)  Wzór na to cudo TUTAJ. 


5. Na moje oko to coś może przypominać świąteczną babeczkę, ale zielony spód to chyba ze szpinaku hmm...Niemniej jednak wpasowuje się w klimat świąt ze względu na kolorystykę. Komukolwiek się spodoba to wzór TUTAJ.


4. Idąc na łatwiznę jednym obrazkiem obskoczę dwa wzory. No zgodzicie się bałwan jest typowo zimowy, więc wzór ogarniemy na TEJ STRONIE


3. Lubicie gile? Wiecie to takie ptaszki z czerwonym brzuszkiem, a nie smarki z nosa. Nie wiem o czym myśleliście czytając gile, ale wzór na kompana bałwana z 4 ogarniecie pod TYM LINKIEM


2. Dzwonią dzwonki sań, które Wam się bardziej podobają te z pozycji 9, czy jednak 2 rządzi? Tak czy siak jak nie umiecie się zdecydować to polecam zarobić i jedne i drugie. Przynajmniej nie będzie im przykro. Wzór o TUTAJ

1. Wiecie dlaczego ten reniferek jest na pozycji nr 1. Na tej słodkiej lasce do powieszenia na choince. Bo tylko osoba, która uwielbia zmieniać co chwilę kolory doceni, piękno i trud przy tej pracy. A wzór znajdziecie w formie filmiku dla odmiany pod tym linkiem RENIFER i słodka LASKA. A na poważnie jak chcecie mieć zdrowe nerwy to filmiki łącznie trwają ponad 4h hahahaha:)

Na dziś to koniec. Widzimy się mam nadzieję, za tydzień :)

6 komentarzy:

  1. Superasne🥰 choc u mnie wygrywa laska z renifrem🤩

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzwoneczki nr 2 wymiatają - jak na mój gust :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne top10! ♥️��♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta chatka to tak naprawdę angielska budka policyjna. Bardzo sławna na świecie ze względu na serial "Doctor Who", w którym jest swego rodzaju pojazdem kosmicznym i nazywa się Tardis. Z zewnątrz niby milutka budka jak budka telefoniczna, a w środku bardzo przestronna.

    OdpowiedzUsuń