Kanał youtube

piątek, 11 marca 2022

Szydełkowy ptaszek - Crocheted bird - wzór własny

Dziś wrzucam Wam mój wzorek. Trochę moja kulka kurczaczek ewoluowała i powstał taki ptasiek dla leniwych 😁

Zapraszam Was serdecznie, ptaszki można wykorzystać na kiermasze, aukcje charytatywne bo bardzo szybko się je robi i co najważniejsze zużywają resztki zalegające nam po kątach i nic nie trzeba przyszywać.



To co gotowi?

Nim przystąpimy do pracy to przypominam, że Wzór by szydlakicudaki.blogspot.com do użytku prywatnego, nie powinien być kopiowany bez podania nazwy autora oryginalnego wzoru. Ponadto nie wyrażam zgody na umieszczanie wzoru w formie pliku na jakiejkolwiek grupie facebookowej. 
Miło mi będzie jak mnie oznaczysz po wykonaniu swojej pracy.

Potrzebujesz:
- włóczka typu Himalaya Dolphin Baby różne kolory
szydełko, bezpieczne oczy 8mm, znacznik, igła, wypełnienie,
- włóczka do wyszycia dzióbka i łapek 

Legenda:
p - półsłupek
2w1 - 2 półsłupki w 1 (rozszerzenie)
1z2 - 1 półsłupek z dwóch (zwężenie)
MR - magiczne kółko
oł - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

Wszystkie tłumaczenia i wzory na tym blogu są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń i wzorów. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij i wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robięPostaw mi kawę na buycoffee.to 

UWAGA - skrzydełka są wykonane z 6 oczek łańcuszka i musisz je zamknąć, te 6 oł, oczkiem ścisłym w płs z którego wychodzi skrzydełko:) Tak by na cały rząd wyszło 21 płs:)

PTASZEK (wypychamy)
Kolor brązowy lub inny
Rząd 1 - MR 7 płs
Rząd 2 - (2w1) x 7 - 14 płs
Rząd 3 - (p, 2w1) x 7 - 21 płs
Rząd 4 - 21 płs
Rząd 5 - 6p, (skrzydełko) 6oł zamknij oczkiem ścisłym, 10p, (skrzydełko) 6oł zamknij os, 5p
Kolor biały lub inny
Rząd 6 - 21 płs
Kolor zielony lub inny
Rząd 7-9 - 21 płs <--- bezpieczne oczy między 8, a 9 rzędem odstęp 3-4 płs wg uznania
Rząd 10 - (p, 1z2) x 7 - 14 płs <--- wypchaj
Rząd 11 - (1z2) x 7 - 7 płs <--- zakończ i zszyj otwór

Ptaszek w zasadzie gotowy pozostało wyszyć jedynie dzióbek oraz łapki :) To co docenisz geniusz mego lenistwa i postawisz kawę?  Kliknij zielony przycisk i zaskocz mnie :)


Jak masz ochotę się pośmiać to zapraszam Cię na mój kanał na TIK TOKU, a jeśli nie masz to wskakuj na YT tam mnie też znajdziesz, a filmik na dole :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz