Kanał youtube

poniedziałek, 3 października 2022

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (Święta Bożego Narodzenia cz. 1)

To już może powoli czas, aby zainspirować się projektami na święta? No to zaczynamy odliczanie do świąt :)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ . Ja też umiem podziękować, raz w miesiącu wysyłam swój autorski wzór na brelok sześcian :) 

10. Nie może zabraknąć Elfa. Ten jest śliczny i duży. Pobierzesz na TEJ STRONIE 


9.Czasem chciałoby się podarować komuś gwiazdkę z nieba. Podusia gwiazdka to komplet z Elfem. Wzór pobierzesz TUTAJ 


8. Dziadek do orzechów. Proszę nie marudzić, że w formie filmu. Napisy są połapiecie się. FILM TUTAJ 


7. Renifery to frajery, tak głosi pseudo piosenka. Ale te są sympatyczne i wzór POBIERZECIE TUTAJ 


6. Jeśli lubicie GNOMY i ELFY to sądzę, że to połączenie 2w1 przypadnie Wam do gustu. Wzór znajdziecie TUTAJ


5. Myszy nie może zabraknąć w tym zestawieniu. To zapraszam TUTAJ


4. Nie pamiętam, czy pokazywałam tego Mikołaja, ale jeśli tak to z chęcią odświeżę gościa. Prosty i sympatyczny wzór POBIERZESZ TUTAJ


3. Czy przy tym projekcie trzeba w ogóle coś mówić? Domek z piernika do zabawy dla naszych najmłodszych. Wzór ZNAJDZIESZ TUTAJ 


2. Kto ma ochotę powalczyć z tureckim to ZAPRASZAM :) Wzór pobierzesz TUTAJ na pannę elficzkę :) 


1. ANIOŁ nie będę dużo pisać DLA MNIE PETARDA sami przyznajcie :) Wzór POBIERZESZ TUTAJ 


A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ . Ja też umiem podziękować, raz w miesiącu wysyłam swój autorski wzór na brelok sześcian :) 

3 komentarze:

  1. Dziadek do orzechów-cudo- brałabym! Reniferusie i te dwa elfy też stoją na podium :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała elfica to moja ulubienica! Dziadkowi do orzechów też nic nie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne! Wszystkie! Jednak nr 1... To nr 1

    OdpowiedzUsuń