Kanał youtube

poniedziałek, 13 marca 2023

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (owieczki cz.2)

Dziś zapraszam już na 2 część zestawienia o owieczkach. Po piątkowym poście chyba warto pociągnąć temat, a jak ktoś się nie zorientował to przypomnę o swoim tłumaczeniu. Tradycyjnie 1 część podlinkowana zostanie na koniec zestawienia.

MAŁA PRYWATA: Zapraszam Cię serdecznie na swojego NEWSLETTERA, wystarczy że klikniesz TUTAJ i się zapiszesz. Co 1-2 tyg wyślę post z tym co się dzieje nowego na blogu (więcej przeczytasz w powitalnym mailu). ZAPRASZAM bo myślę, że warto :) Już żaden post Ci nie umknie :)

Aha znajdziesz MNIE NA PINTEREST. Fajnie jak ZAOBSERWUJESZ i poślesz dalej w świat. KLIKNIJ TUTAJ. 

No to co wskakujemy w poniedziałek :)

10. Czarna owca nie taka zła. Sama słodycz prawda. Wzór POBIERZESZ TUTAJ. 


9. Fakt nie lubię się z niemieckim ale myślę, że dla niej warto się pomęczyć. Wzór POBIERZESZ TU


8. Jak w 1 części wspomniałam lubicie dyndające nóżki. To Bambola przypadnie Wam do gustu. Wzór pobierzecie TUTAJ


7. Z tej owieczki można zrobić poduszkę na szpilki, ale nie tylko. Wzór TUTAJ


6. Kocyk owieczka czemu nie? Wzór TUTAJ


5. Jak przystało na prawdziwe owce te są na bank przed strzyżeniem. Po wzór zapraszam TUTAJ


4. Lubię projekty TinyMiniDesign. Te owce znajdziecie TUTAJ


3. A co powiecie na taką. Pewnie komuś nie będzie działać strona bo to rosyjska. Ale komu działa to pobierze wzór TUTAJ


2. Ta mnie urzekła. Realistyczna można by rzec. Wzór TUTAJ i filmiki wspierające.


1. I nieśmiało przypomnę o najnowszym tłumaczeniu mego autorstwa owieczki. Wskakuj po nie TUTAJ. 


I na dzisiaj to wszystko. Która owca to Twoja naj?

A po 1 część zapraszam TUTAJ. 

5 komentarzy:

  1. 9 i 8 wpadły mi w oko . Dopisek do 9 trafił mnie prosto w przekonania - wstyd się przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mały zawrót głowy 😁 na początek 1,6,7 a potem reszta ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne! Nr 1, dzięki Tobie już u mnie gości 💪

    OdpowiedzUsuń