Kanał youtube

czwartek, 10 grudnia 2015

Schematy śnieżynek:)

Witajcie:)
wczoraj pozwoliłam sobie na umieszczenie swoich ulubionych gwiazdek na blogu. Odzew przerósł moje najśmielsze oczekiwania jeśli chodzi o zainteresowanie:)
Dla niewtajemniczonych dodam, że chodziło o te gwiazdki, które znajdują się na tym zdjęciu i kilku innych:)
Są to moje ulubione, gdyż robi się je w miarę szybko i wyglądają cudnie:) Ja osobiście preferują robienie gwiazdek bez uszek, ale są osoby które o to proszą i wtedy uszko robię z 45 oczek łańcuszka:)

Z racji tego, że wiele osób prosiło o schemat do tych gwiazdek udało mi się znaleźć w wersji elektronicznej zdjęcie, gdyż sama nie zapisuję linków, wolę wydrukować schemat i włożyć do swojego albumu schematów.
Zaznaczam, że nie wiem kto jest autorem tego wzoru, zdjęcie mam z internetu więc uznajmy, że źródło to internet. Co do pozostałych schematów jest podobnie, nie ja jestem ich autorem.

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię, a przy okazji możesz odebrać (w zwrotnym mailu) wzór na Qbika (co miesiąc inny wzór mego autorstwa)Postaw mi kawę na buycoffee.to 





A oto schematy:
Ta właśnie jest moją ulubioną, nie posiadam lepszego schematu:)


A tu macie garść innych gwiazdek:)






A dla osób które potrzebują zrobić fajne małe gwiazdki jak te na zdjęciu poniżej to polecam

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować za ponad 400 tłumaczeń. Możesz wesprzeć mnie drobną kwotą stawiając tzw. wirtualną kawę. To co, docenisz? Kliknij, wesprzyj, w ten sposób możesz mi podziękować za to co robię, a przy okazji możesz odebrać (w zwrotnym mailu) wzór na Qbika (co miesiąc inny wzór mego autorstwa)Postaw mi kawę na buycoffee.to 


A teraz hit dla zabieganych osób. Schemat do tych małych gwiazdek. Ja robię je 12 minut z łańcuszkiem, także produkcję nawet na dzień przed świętami można zacząć.
Ja zamiast ostatniego pikotka z 7 oczek, robię z 4:)

Dla tych którzy zastanawiają się z jakiego kordonka są wykonane moje gwiazdki to informuję, że korzystam z:
Kordonek "ARIADNA" MUZA 10 -30x6 kolor biały 400
grubość nici: 30tex/6,
skład surowcowy: bawełna 100%,
podstawowy nawój :kłębki 100g (525m)

Uwielbiam go:) za to, że jest 6krotnie skręcany:) Krochmalę swoje gwiazdki Ługą, jednakże nie zamaczam swoich gwiazdek bezpośrednio, tylko najpierw napinam je na styropianie szpilkami potem maluję je pędzlem nasączonym Ługą, leniwa jestem na tyle, że idę wysuszyć to suszarką i ponownie maluję je Ługą, jednak już bez szpilek by nie wyszła rdza:) Potem suszę ostatecznie i są sztywne że hohoho:) Pamiętajcie susząc gwiazdki na styropianie może on się stopić od gorącego powietrza:)

Pochwal się swoimi gwiazdkami:) Na moim profilu na facebooku SZYDŁAKI CUDAKI
A na do widzenia moja włóczkowa choinka:)
 

5 komentarzy:

  1. Gwiazdki są piękne dobrze że są schematy to może jeszcze skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki są prześliczne! Od zawsze chciałam robić takie cuda. Niestety nie nauczyłam się, brakowało mi czasu i motywacji. Jednak zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem takich dekoracji. Niedługo zostanę mamą i mam trochę więcej czasu dla siebie, więc może to odpowiedni moment na podjęcie kolejnych prób :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Podpowiem ja napinam igłami do iniekcji. Nie rdzewieją.

    OdpowiedzUsuń