Kanał youtube

czwartek, 6 kwietnia 2017

Szydełkowy miś amigurumi - crochet amigurumi bear:)

Witajcie kochani:)
Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie misia (ten docelowy jeszcze nie powstał, ale to kwestia kilku dni, gdyż trwały ustalenia) i zastanawiałam się jakiego by tu zrobić. W zasadzie długo nie musiałam czekać bo w oko wpadł mi holenderski wzór na misia:) Jak zawsze odsyłam do źródła:)

Dziś dla odmiany nie będę go Wam tłumaczyć, gdyż zabrania tego sama autorka. Ale ułatwię Wam sprawę, która pomoże Wam ogarnąć co jest co:)

Nie martwcie się kolejne wzory, które się da tłumaczyć na pewno będę tu umieszczać, a osobom, które wykonały kilka rzeczy ze mną chcę pójść na rękę i wrzucam rozkminkę holenderskich oznaczeń i słówek.

Mam nadzieję, że dacie sobie radę a jak nie to piszcie, a ja w miarę możliwości odpowiem:)

Oczywiście zdjęcia z etapów są jak zawsze:)

UWAGA na misia potrzeba więcej niż 1 motek Dolphina. Dokładnie około 115 gram. Więc jeśli ktoś się łudzi, że mu 1 wystarczy to jest niestety w błędzie albo życzę mu powodzenia:)

Potrzebujesz:
-włóczki (ja użyłam Dolphin)  (kolor podstawowy i biały)
-odpowiedniego rozmiaru szydełka do Dolphina, ja użyłam tym razem 3mm z Biedry
- igły dużej do Dolphina, nożyczki, znacznik (spinacz), wypełnienie, zapalniczki do przypalania końcówek, opcjonalnie bezpieczne oczy i nosek oraz czarnej włóczki na brewki:)


To co gotowi?
Główne słówka z części ciała:)

HOOFD - GŁOWA
LIJF - CIAŁO
BENEN (2X) - NOGI (trzeba zrobić 2)
HANDEN (2x) - RĘCE (trzeba zrobić 2)
MONDJE - USTA/PYSZCZEK
OREN (2x) - USZY (trzeba zrobić 2)
MIDDENOOR - ŚRODEK UCHA
STAARTJE - OGON

A teraz jak to jest z tym pleceniem półsłupków:)
Rozszerzanie
6 vasten in de ring <-- 6 płs w MR
In elke vaste 2 vasten <-- w każdy płs zrób 2 płs
In elke 3e vaste 2 vasten  <-- w każdy 3 płs zrób 2 półsłupki

Zwężanie
Haak elke 8e en 9e samen <-- zrób 1 płs łąpiąc za 8i9 płs poprzedniego rzędu


Prawda, że nie jest to trudne do ogarnięcia? Wzór w sam sobie nie jest trudny:)

Ja, jak zwykle ciało z głową zrobiłam jednym ciągiem bom leniwa albo praktyczna:)

Także czekam na Wasze misie i mam nadzieję, że mnie zaskoczycie:)

A tutaj zdjęcia jak powstawał Misio:)
















PS. Oczy zamontowałam między 12 a 13 rzędem na głowie licząc od góry. Rozstaw to 8 widocznych płs. Wyszyłam brewki oraz pępek i nosek:)
 
            

2 komentarze: