Kanał youtube

czwartek, 17 sierpnia 2017

Amineko szydełkowy kot - Amineko Crocheted Cat

Wszyscy pamiętają chyba Tęczowego Kota (<--- post z polskim tłumaczeniem wzoru od Amigurumi Today). Wiele z Was na bank go wykonało a to co w nim zachwyca to chyba wykonanie z melanżowej włóczki:)
Ja postanowiłam wykonać mniejszego brata tegoż koteła i mam nadzieję, że mi się to udało, bo widzę, że na moim profilu przypadły Wam do gustu te kolorowe kociaki:)
Oryginalny wzór pochodzi od Nekoyama i tam Was odsyłam. Jednakże nie byłabym sobą i widząc, że wzór do końca nie ma przeliczonych półsłupków przetłumaczyłam go dla Was. Ale jak zastrzega sobie autorka nie mogę podać tłumaczenia na swoim blogu, ale mogę go wysłać w prywatnej wiadomości. 

Także jeśli macie chęć na rozpiskę po polsku to proszę wyślijcie mi na profil FB Szydłaki Cudaki wiadomość ze swoim mailem a ja Wam go prześlę:)

Małego kota wykonałam tym samym szydełkiem co wspomnianego tęczowego, a różnica dosyć spora. Włóczka jaka została użyta na kotka to Alize Diva Missisipi Silk Efect. Jak dla mnie ciężka w robieniu bo to czysta bawełna, ale lekko błyszczący efekt jest przyjemny:) Kot mierzy 18 cm i zużyłam na niego 25 gram wspomnianej włóczki. Czyli teoretycznie powinien jeden motek starczyć na 4 koty tej wielkości robiony szydełkiem 2mm (te z Biedry mają zaniżoną numerację, na moje oko to 2,5mm).
Także jak chcecie polskie tłumaczenie to wiecie gdzie uderzyć, a tu macie kilka fotek jak powstawał kotek:)






PS. Swoją drogą jestem ciekawa ile znajdzie się odważnych by napisać w sprawie tłumaczenia:) Pozdrawiam Was gorąco:) A jak zawsze u mnie głowa przerabiana razem z tułowiem:) z pominięciem kilku rzędów:).

105 komentarzy:

  1. Uroczy kociak i wybrałaś na niego świetne kolorki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęczowe koty są urocze :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. To poproszę ja
    Na adres a-worach@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprosze wzór malego kota ;) omygad-raci@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.czy mogę prosić wzór na takiego koteczka.Zaczynam się uczyć dziergać.Może sobie dam radę i zrobię niespodziankę wnusiowi

      Usuń
  5. Witam od niedawna jestem babcia i chciałabym wnusiowi udziergać takiego koteczka... Wnusio mieszka daleko to taką maskotkę łatwo wysłać ... Czy mogę prosić o wzór na tego tęczowego słodziaka ... ewarost@gmail.com Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam wzór wysłany na maila:-) proszę sprawdzić czy doszło :-) pozdrawiam i miłego dziergania :-)

      Usuń
  6. Koty przepiękne fantastyczne kolorki😊Ja też proszę o schemat jeśli można 😊szulcstanislawa@o2.pl dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te kotki. Dużego właśnie kończę :) Czy mogłabym prosić o wzór na tego mniejszego. Pozdrawiam i dziękuję:) mail auspicja@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również poproszę. kwilczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja poproszę o przetłumaczony wzór największego kociaka, bo coś z tym japońsko-angielskim schematem mi nie wychodzi.
    Pozdrawiam serdecznie!
    gornasma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłane na małego a duży jest na blogu pod hasłem tęczowy kot :-) bo największy to on nie jest ten mały :-)

      Usuń
  10. Dzień dobry, ja również poproszę o wzór, z góry serdecznie dziękuję:) agaro87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry
    Moge prosić o wzór na adres patulik8@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.Czy mogłabym prosić o wzór na małego kotka.Mój adres filipd@amorki.pl .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo proszę o wzór iwonabanasik9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę o wzór na maila zaleszczanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam proszę o wzór maga299@wp.pl Dziekuje ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć. Nie robiłam nigdy zabawek na szydełku a chciałabym zrobić kota(O ile trudność mnie nie pokona) dla mojego ukochanego wnusia Jasia. Wszędzie w obcych językach a ja niestety języka ani w ząb. Twoje prace są cudne. Jeżeli mogłabym prosić o wzór po polsku kota lub inny w naszym języku- to będę wdzięczna. Gratuluję zdolności. Pozdrawiam. Iwona iwa191223@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło proszę sprawdzić czy doszło :-) na blogu jest sporo schematów polskich tłumaczeń i zdjęć krok po kroku. Życzę powodzenia :-)

      Usuń
    2. Doszło doszło hura. Dziękuję !!!

      Usuń
  17. Poproszę o wzór na maila dorcia_dm@wp.pl. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również bardzo proszę o schemat kociaka.. jest cudny i wybrałaś świetne kolory.
    motykaanna@wp.pl
    Dziękuję��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło :-) dziękuję bardzo :-) proszę dać znać czy doszło :-) miłego dziergania :-)

      Usuń
  19. Witam. Mogę również prosić wzór na tego ślicznego kotka? magoou@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry wieczór! Poproszę tłumaczenie wzoru na kotka. Dziękuję! jaremki11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam czy mogę prosić schemat na tego cudnego kotka.Dziekuję i pozdrawiam
    agamatoszko@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Również poproszę schemat to kotka.mój email honorata-szymichowska@wp.pl dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja również śladem poprzedniczek pięknie proszę o wzór na kotka. mandusia@tlen.pl
    Z góry uprzejmie dziękuję :D
    P.S. I bardzo dziękuję za tego bloga. Już kilka rękodzieł powstało dzięki niemu. Jesteś nieoceniona i uzdolniona!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłane proszę sprawdzić czy doszło :-) dziękuję za bardzo miłe słowa :-)

      Usuń
  24. Piekny ten kotek. Szukam już drugi dzień i nie znalazłam ładniejszego.
    Ja dopiero zaczynam, wiec poproszę o wzór e.burzynska@interia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłane proszę sprawdzić czy doszło i następnym razem proszę o poprawny adres email :-)

      Usuń
  25. I ja poproszę o wzór na adres madlen_s@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo proszę o wzór na adres Agnieszka.banaszkiewicz@gmail.com dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłane proszę sprawdzić czy doszło. Pozdrawiam i życzę miłego dziergania :-)

      Usuń
  27. Witam serdecznie. Jeżeli mogę, to ja też proszę o wzór na james24@interia.pl. Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam. Moge prosic o wzor na malego amineko? paola.miernik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłane proszę sprawdzić czy doszło Miłego dziergania :-)

      Usuń
  29. Witam, mogłabym poprosic o wzór na małego koteła 😊?pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie zauważyłam wcześniej że adresu nie dodało😂 paulinka292@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Poszło proszę sprawdzić czy doszło Miłego dziergania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszło,dziękuję bardzo😊 dużego już robiłam wg Pani wzoru teraz kolej na małego 😉 pozdrawiam

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo :-) pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  32. miło patrzeć na takiego ślicznego kotka. Ja również uśmiechnę się o wzór marzenaprzybylek1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam serdecznie. Bardzo proszę o przesłanie wzoru na tego jak i na dużego kocura.Pozdrawiam

    kasian112@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam. Kotki są boskie. Czy moge prosić schemat na maila anika191@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam pięknie 😊 Mogę prosić o wzór na maila: eszczepula@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam czy mogę prosić o wzór na tego uroczego kotka? kamonik@wp.pl Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam mogła bym prosić o wzór na kotka edytadudek@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudny kot, którego poszukuję w całym internecie od kilku miesięcy. Czy można prosić o wzór na dużego kociaka?

    OdpowiedzUsuń
  39. Adres do wysyłki siksa5200@wp.pl 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dużego kota? Jest podlinkowany w tym poście na samej górze 😂

      Usuń
  40. Również poproszę :) monikaboniecka@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. witam, czy mogłabym prosić o wzór na tego ślicznego kocurka? Monikasloboda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzień dobry, czy również mogę prosić o wzór na kotka? aleksandra.kuchcik93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam,
    Mój syn marzy o takim kotku. Poproszę o przesłanie wzoru na maila wojewa6@wp.pl
    Jestem zachwycona Pani blogiem, mam nadzieję, że uda mi się zrobić chociaż część tych pięknych maskotek:)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wysyłam proszę dać znać czy doszło :) miłego dziergania. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  44. Dzień dobry, ja też poproszę schemat☺ marzenka.wlodarczyk@gmail.com
    Wieloryby już zrobione. Super wyszły. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło proszę sprawdzić czy doszło :) cieszę się bardzo :)

      Usuń
  45. Mam. Dziękuję. Jestem stałym bywalcem tutaj, i nie zamierzam się przenosić nigdzie indziej:). Super się z Panią szydełkuje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Koty przepiękne,podziwiam. Poproszę o wzór po polsku jeśli to możliwe na agrzelak@o2.pl.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzień dobry chciałabym poprosić o wzór na dużego kota po polsku joanna.arceusz@gmail.com
    Dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli na pewno wzór na dużego kota to pierwsze zdanie w poście i klikamy słowa Teczowego kota i mamy wzór na dużego, a jeśli na małego to proszę dać znać czy faktycznie ma być mały :)

      Usuń
  48. Witam. Czy mogłabym prosic o wzor na kotka. Jesli to nie problem to na duzego i malego na adres pleple11@wp.pl. Pozdrawiam ciepkutko. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam, czy również mogę prosić o wzór? Mój e-mail to natalia.krolak4@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie i proszę o jak najszybsze wysłanie wzoru, ponieważ niewiele czasu zostało do urodzin osoby, której chce go dac. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę dać znać czy doszło :) miłego dziergania :)

      Usuń
    2. Tak doszło, dziękuję bardzo! Biorę się za dzierganie. Niedawno odkryłam teczowego kota i wyszedł mi świetnie!

      Usuń
  50. Dzień dobry �� czy mogłabym prosić o wzór na małego kotka? Mój adres email anneczka_4@wp.pl Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam ����

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam mogłabym prosić wzór na kociaka? chiiu1987@gmail.com. dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, moja wnusia jest "kociarą". Chciała bym jej zrobić niespodziankę na urodziny ( 14 maja). Bardzo proszę o przysłanie schematu dużego kotka, Jest śliczny. Adres: gsb37@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Poproszę też wzór na kota🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  54. Poproszę też wzór na kota🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jeśli macie chęć na rozpiskę po polsku to proszę wyślijcie mi na profil FB Szydłaki Cudaki wiadomość ze swoim mailem a ja Wam go prześlę:) w poście masz aktywny link do FB

      Usuń