Kanał youtube

piątek, 17 stycznia 2020

Szydełkowy dziadek brelok - Crocheted grandfather keychain

Cześć!!!
Dziś zapraszam Was na autorski wzór na szydełkowego dziadka, idealny pod brelok. Dziadek szybki do zrobienia, szybszy niż ten poprzednio:) Inspiracją do stworzenia dziadka, były babcie i dziadki od INE.STUFF, która pozwoliła mi rozpisać swój wzór, bo ona nie upublicznia swojego.
Prezentowany dziadek na zdjęciu powstał dzięki Magdzie ze Stworki Lorki:)
Wzór mojego autorstwa miło mi będzie jak podpiszesz swoją pracę skąd pochodzi wzór #szydlakicudaki. Nie wyrażam zgody na publikację, tłumaczenie w formie pliku w jakiejkolwiek grupie facebookowej i innych czeluściach INTERNETU :)

Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć, możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to
Za co serdecznie już teraz DZIĘKUJĘ :)
Jeśli nie możesz, nie martw się, nadal chcę abyś się uśmiechnęła szukając rzeczy na moim blogu  Miło będzie jak polecisz mego bloga :)

Potrzebujesz:
- włóczka może być YarnArt Jeans, Cotton baby gazzal lub podobna w kolorach cielistym i na ubranie, czyli według gustu lub podobieństwa danej babci (sukienka, bluzka, kolor włosów), czarna i biała nitka na wyszycie oczu, lub bezpieczne oczy,
- znacznik, igła, szydełko, wypełnienie, nitka na wyszycie noska
Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
8I - 8 płs w 8 płs poprzedniego rzędu
^ - 1 płs w 2 płs poprzedniego rzędu
o - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)
SŁ - pojedynczy słupek
VSŁ - 2 pojedyncze słupki w 1 płs poprzedniego rzędu
PN - półsłupek nawijany
BLO - płs będziemy robić ale złapany za tylną nitkę
FLO - płs będziemy robić ale złapany za przednią nitkę

Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć, możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to
Za co serdecznie już teraz DZIĘKUJĘ :)
Jeśli nie możesz, nie martw się, nadal chcę abyś się uśmiechnęła szukając rzeczy na moim blogu  Miło będzie jak polecisz mego bloga :)


DZIADEK (zaczynamy od głowy)
Kolor cielisty
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - (2w1) x 6 - 12 płs 
Rząd 3 - (p, 2w1) x 6 - 18 płs 
Rząd 4 - (2p, 2w1) x 6 - 24 płs 
Rząd 5 - p, 2w1, (3p, 2w1) x 5, 2p - 30 płs 
Rząd 6-9 - 30 płs <--- oczy między 6, a 7 rzędem odstęp 6 widocznych płs
Rząd 10 - (3p, 1z2) x 6 - 24 płs<--- nos między 7, a 8 rzędem po środku oczu
Rząd 11 - (2p, 1z2) x 6 - 18 płs <--- wyszyj wąsy pod nosem

Rząd 12 - (p, 1z2) x 6 - 12 płs
Rząd 13 - 12 płs <--- wypełnij
Kolor bluzki
Rząd 14 - (p, 2w1) x 6 - 18 płs 
Rząd 15 - (2p, 2w1) x 6 - 24 płs 
Rząd 16 - (3p, 2w1) x 6 - 30 płs 
Rząd 17-20 - 30 płs
Kolor spodni
Rząd 21 - BLO 30 płs <--- wypełnij
Rząd 22 - (3p, 1z2) x 6 - 24 płs
Rząd 23 - (2p, 1z2) x 6 - 18 płs <--- wypełnij
Rząd 24 - (p, 1z2) x 6 - 12 płs <--- dokończ wypełnianie
Rząd 25 - (1z2) x 6 - 6 płs <--- zakończ i utnij nitkę

RĘCE x 2 (nie wypychałam)
Kolor cielisty
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 6 płs
Kolor bluzki
Rząd 3 - (4p, 1z2) - 5 płs 
Rząd 4-6 - 5 płs <---złóż na pół i zszyj, zostaw nitkę do przyszycia do ciała

Doszyj ręce do ciała dziadka, wyszyj włosy na głowie. Doczep kółko i dziadek brelok gotowy:)
PS. Miło mi będzie jak podpiszesz mnie jako autora wzoru:)

Chcesz podziękować za wzór, wystarczy, że sypniesz ziarnem kawy i postawisz choćby espresso (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 komentarze:

  1. Jestem fanką Twoich szydełkowych zabawek, bardzo Ci dziękuję za wzory, na pewno sięgnę w koncu po włóczkę i wypróbuję, gdyby nie to że muszę skonczyc kilka prac to juz bym to zrobiła, szociaż ten dziadek mnie bardzo kusi...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają :) Mam nadzieje, ze niedlugo sama juz bede takie robic ;) Ostatnio kupilam bardzo duzo fajnych wloczek itp, np https://welnabawelna.pl/sznurek-bawelniany. Mam nadzieje, ze niedlugo juz bede umiala duzo sama zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaki interes w podawaniu i reklamowaniu jednej i tej samej strony, ale następny komentarz z linkiem do tego sklepu usunę. Pozdrawiam i życzę miłego dziergania

      Usuń