Kanał youtube

poniedziałek, 30 marca 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (sowy)

Dziś w Nie cierpię poniedziałków SOWY :)

10. Kolorowa sowa. Wzór do ściągnięcia z ravelry pod tym LINKIEM.

9. Coś dla fanów śmiesznych kształtów i magic loopów do wyplatania:) Fajne są te sówki. Po angielsku pod tym LINKIEM.

8. Ni pingwin ni sowa ale szybkie do zrobienia stworzenie. Po angielsku na tym blogu pod tym linkiem. 

7. Myślę, że jesteście ambitni. Ta sowa to projekt zabawki lub schowka na słoik. To od Was zależy co z tym zrobicie. Ktoś ma ochotę poćwiczyć krokodyle łuski to zapraszam. Wzór po angielsku lub niemiecku pod tym LINKIEM do ściągnięcia.

6. Ananasowa sowa? Hmmm czemu nie. Zapraszam fanów ananasów i sów jednocześnie:) Pod ten link do ściągnięcia sowy po angielsku. 

5. Może ozdoba w formie toppera na długopis? To zapraszam po hiszpańsku pod ten link. 

4. Śpiące sowy w kształcie jajka? Czemu nie. Wzór po angielsku do ściągnięcia o TUTAJ.

3. Ma ktoś ochotę na realistyczną sowę? Mi się ona strasznie podoba:) Zapraszam po angielsku pod ten link. Jestem ciekawa czy komuś też się spodobała.

2. Sowa ze skrzydłami nietoperza? Nic trudnego. Wzór za darmo o tutaj po angielsku. 

1. Mój numer jeden. Ja się zakochałam w tej sowie. Nie wiem czy to efekt włochatej włóczki ale serce mocniej zabiło. A Wam? Wzór do ściągnięcia o tutaj. 

PS. Jeśli tęsknicie za poniedziałkami to dajcie znać. Ja muszę się przyznać że troszkę Was zaniedbałam za co przepraszam, ale poważnie zachorowałam na lenia:) I dopadło mnie przesilenie wiosenne.

2 komentarze:

  1. Ooooooooooooo...a ja potrzebuję sowę :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. one wszystkie są super, ale faktycznie 1 podbija serce.

    OdpowiedzUsuń