Kanał youtube

poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (psy cz.1)

Dziś subiektywny przegląd psów. Będą też polskie tłumaczenia, które znajdziecie u mnie na blogu:)
Zapraszam Was serdecznie:) 

10. Lubicie Bullteriery? Jeśli tak to zapraszam Was na moje tłumaczenie na te słodziaki. A w poście macie link do oryginalnego bloga:) Zapraszam o TUTAJ. 

9. Macie ochotę na słodkiego jamniczka? Wzór po angielsku znajdziecie TUTAJ. Mi się bardzo podoba:) 

8. Jeśli macie resztki Dolphina i nie wiecie co z nimi zrobić. To odpowiedź jest prosta. Małego słodkiego pieska z łatką na głowie. Wzór od DIY100ideas a po polsku u mnie o TUTAJ. 

7. Lubicie małe pieski? Ten na bank będzie idealny na breloczek. Wzór do pobrania TUTAJ. 

6. A może takiego sierściucha? Bardzo symaptycznie wygląda. Wzór do ściągnięcia TUTAJ

5. A może takiego mikruska? To zapraszam serdecznie na tą stronę po angielsku :) 

4. Kultowego jamnika od Stip&Haak chyba nie trzeba przypominać. Zrobiony z Dolphina będzie dużym i miłym kompanem naszych małych dzieciaków. Po polsku u mnie na blogu. Zrobiłam aż 2. 

3. Może macie ochotę zrobić szydełkowego Schnauzera? Jeśli tak to zapraszam o TUTAJ

2. A może skusicie się na wzór na pieska od Allaboutami. Sami zobaczcie, a wzór o TUTAJ

1. Dziś może projekt który powinien zamienić miejsce z nr 2, ale myślę że taki Doberman by niejedną osobę zmotywował do ruszenia dupy z kanapy hahahaha. Wzór znajdziecie o TUTAJ. 

PS. A jaki jest Twój faworyt?

1 komentarz:

  1. Tadam. U Ciebie można znaleźć wszystko. Koleżanka, dla której robiłam szopkę poprosiła o dorobienie pastuszków, ale z "atrybutami"...Myślę sobie jaki atrybut może mieć pastuszek oprócz pastorału i wymyśliłam sobie pieska. Ale oczywiście musiał być odpowiednio nieduży, żeby nie przerósł wielbłąda :) I jest. Tylko jak tu wkleić zdjęcie to nie wiem )

    OdpowiedzUsuń