Kanał youtube

czwartek, 20 sierpnia 2020

Ankieta 11 - jakie tłumaczenie wybierasz jako pierwsze

11 tydzień Waszych wyborów:)
Dopominacie się aby w końcu w głosowaniu była niespodzianka:)
No dobra, mówicie i macie :) Ze mną jak z dzieckiem :) Ciekawe czy i tym razem mnie zaskoczycie :)
Dla nowych: pamiętaj, że niespodzianka to może być jakiś nowy wzór, którego nie pokazywałam w poprzednich ankietach, ale może być to coś co widziałeś na pewno:) Zdajesz się na mnie i moje lenistwo, albo na dużą ilość czasu:)

Wasze głosy
Wykres odpowiedzi z Formularzy. Tytuł pytania: Mam ochotę, no właśnie na co?. Liczba odpowiedzi: 226 odpowiedzi.


5 komentarzy:

  1. wbrew wszystkim dzisiaj nie zagłosowałam na niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tak🤣🤣🤣🤣niespodzianka🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. A może kiedyś Bitzer z Baranek Shaun? Tu ktoś zrobił fajnego ale po niemiecku średnio rozumiem 😜 i fajny był z włóczki w stylu Himalaya Dolphin Baby

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze ciekawa co kryje się pod trzecią opcją ��

    OdpowiedzUsuń