Kanał youtube

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów części ciała cz. 2

A dziś niespodzianka:)
Post z częściami ciała spodobał się tak bardzo, że sięgnęłam dna Internetu i wygrzebałam dla Was kolejne darmowe wzory:)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba uzupełnienie do pierwszej części, którą znajdziecie TUTAJ KLIKAJĄC :) 

To co gotowi? Zaczynamy? Zapinajcie pasy, weźcie głęboki wdech i zastanówcie się czy ta część nie jest dla ludzi o stalowych nerwach szydełkując kilkadziesiąt części naszej podpory ciała. Niemniej jednak stworzycie kompletny model anatomiczny po tych 2 częściach:)

10. Ludzkie ciało jest fascynujące i jak się okazuje bez niektórych części można żyć. Taką częścią jest woreczek żółciowy. Kto nie zżółkł na samo słowo to zapraszam do odkrycia WZORU TUTAJ. 

9. Czasem boli nas żołądek, czasem trzeba go zmniejszyć. Tak czy siak wzór na tego słodziaka znajdziecie TUTAJ do ściągnięcia. 

8. W jelicie jest życie i powstaje kupa hahaha:) Zachodzą ważne procesy, więc jak chcecie sobie zrobić jelito to zapraszam TUTAJ. 

7. Wkraczamy teraz na głębokie wody. Jeśli ktoś lubi anatomię to myślę, że to coś dla Ciebie. Ale pamiętaj musisz wykazać się cierpliwością bo budowa ręki nie jest taka łatwa. Niemniej jednak może ktoś podejmie wyzwanie? Wzór na szkielet ręki do znalezienia TUTAJ. 

6. Była ręka to czas na nogę. No nikt nie mówił, że będzie lekko. Chce się błysnąć na medycynie trzeba orać. Wzór do znalezienia TUTAJ

5. A teraz czas na kręgosłup jeśli komuś mało po ręce czy też nodze. Swoją drogą autorka chyba musi studiować medycynę, albo mieć frika bo kto normalny tworzy takie projekty? Niemniej jednak bardzo dziękujemy za ogromny wkład w takie dzieło. Wzór na kręgosłup znajdziecie TUTAJ

4. Szacun tylko tyle mogę powiedzieć. Może nie najpiękniejsze ale odzwierciedla cały szkielet. Także kochane mamy małych geniuszów DO DZIEŁA na studia swoim maluszkom zdążycie zrobić. Wzór na szkielet TUTAJ

3. Być albo nie być:) Tak czy siak czaszka musi być. Wzór ostatni już z tej strony uf uf uf do ogarnięcia TUTAJ.

2. Palec i główka to szkolna wymówka. Paluszek musi być. Wzór do znalezienie TUTAJ.

1. Ręce bolą na samą myśl by to wszystko wyszydełkować. No to czas na odstresowanie. Cycuszki do miętoszenia polecają się na ćwiczenia ręki, na rozładowanie emocji czy też jako śmieszny prezent dla (tu sobie powiedzcie komu cycek się przyda). Wzór z mojego BLOGA TUTAJ

Sami przyznajcie że akcja z całym szkieletem to odlot. No szacun dla tej osoby. Ja jednak zostanę przy jelicie:)

7 komentarzy:

  1. Jak zwykle jazda bez trzymanki 🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycił mnie szkielet i czaszka, chociaż jelito nie jest pozbawione wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycił mnie szkielet i czaszka, chociaż jelito nie jest pozbawione wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkielet, to chyba poczeka na moją.....emeryturę 😁😋😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojojoj! :) Ależ tu anatomicznie się zrobiło.
    Uśmiałam się. Woreczek mnie rozbawił najbardziej. Chyba dlatego, że nie mam już własnego. LOL

    OdpowiedzUsuń
  6. Jelitko i palec �� Palec to jak z filmu gangsterskiego... ��

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zrób sobie jelito" :D Tekst tysiąclecia!

    OdpowiedzUsuń