Kanał youtube

poniedziałek, 19 października 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (ANIOŁY cz. 1.)

Dziś TOP TEN po anielsku :) Mam nadzieję, że powoli wczuwacie się w klimat zbliżających się świąt. Ale uwaga uwaga anioły są nie tylko od święta:) Wszędzie się sprawdzą :) Także dziś zapraszam na ANIELSKI TOP TEN :)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

10. Fani stylu ragdoll jak zawsze mogą czuć się dopieszczeni do granic możliwości, bo wzór na tego ANIOŁKA TUTAJ


9. Macie ochotę wykonać tego pięknego Aniołka? Dodam, że na stronie znajdziecie więcej maskotek na ten styl. Zapraszam pod TEN LINK

8. Jeśli macie ochotę zrobić lalkę anioła w większym formacie to zapraszam TUTAJ

7. Płaczący anioł zawsze mnie fascynował. Figurka która swoją prostotą jakoś chwyta za moje serce. Czy to starość nie wiem, ale dla mnie jest piękny mimo, że płaczący :) Wzór TUTAJ

6. Anioł gnom, no czemu nie. Gnomom nie można się oprzeć :) Wzór do znalezienia TUTAJ

 


5. Pomysł na fajny brelok:) Aniołek mierzy 7cm i szeroki jest na 11, jeśli robić zgodnie z przepisem. Wzór na tego słodziaka odnajdziecie TUTAJ

4. Przyznajcie, że te słodziaki genialnie się sprawdzą na choince. Wzór w oryginalne jest po hiszpańsku, ale pod tym linkiem ściągniecie PDF po ANGIELSKU

 


3. Wypisz wymaluj czysta Magda Gessler hahaha:) Przyznajcie sami:) Wzór po ANGIELSKU


2. Wzór na te aniołki po Duńsku TUTAJ :) myślę, że da radę zrobić z wujkiem google :) 


1. A tego słodziaka pobierzecie z RAVELRY TUTAJ


Trzymajcie się anielsko w tym tygodniu :)
PS. Nie pytajcie co z tą Gessler :) No ten anioł to ona :) 

3 komentarze:

  1. Dla mnie 9 jest hiciorem :-) a 3 to faktycznie wypisz - wymaluj słynna Magda. Ty to masz oko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w nr 9. Co do 3 to ������ to w punkt ��

    OdpowiedzUsuń