Kanał youtube

piątek, 9 października 2020

Szydełkowy donut z polewą - Crocheted donut with icing

Tydzień 10 - Donut z polewą (pączek z dziurką z polewą)



Wzór mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na kopiowanie, udostępnienia oraz tłumaczenie na inne języki bez mojej zgody. Ponadto nie wyrażam zgody na publikowanie wzoru w plikach grupy ani na jego edycję. Wzór jest dostępny za darmo. Donuty możesz sprzedawać z zaznaczeniem autora wzoru. Uszanuj moją pracę i pamiętaj, że miło mi będzie jak wspomnisz mnie przy publikacji donuta z tego wzoru. 

Potrzebujesz:
- włóczka yarnart jeans lub podobne, kolor na polewą i na pączka,
- szydełko rekomendowane (u mnie 2mm)
- znacznik, igła, wypełnienie
- opcjonalnie resztki nitek na posypkę

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
8I - 8 płs w 8 płs poprzedniego rzędu
SŁ - słupek pojedynczy
PN - półsłupek nawijany
IR - płs reliefowy łapany za przód
^ - 1 płs z 2 płs poprzedniego rzędu
BLO - płs złapany za tylną nitkę poprzedniego rzędu
FLO - płs złapany za przednią nitkę poprzedniego rzędu
o - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

Jak czytać zapis przykład

Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6 <--- wykonaj kolejno 2 pojedyncze płs i 2płs w 1 i powtórz tą sekwencję 6 razy 
Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 
DONUT (wypychamy przy zszywaniu)
Kolor polewy
Rząd 1 - Zrób 20 oł i zamknij w kółko
Rząd 2 - 25 płs - (3IV) x 5
Rząd 3 - 30 płs - (4IV) x 5
Rząd 4 - 35 płs - (5IV) x 5
Rząd 5 - 40 płs - (6IV) x 5
Rząd 6 - 45 płs - (7IV) x 5
Rząd 7 - 50 płs - (8IV) x 5
Rząd 8 - 55 płs - (9IV) x 5
Rząd 9 - 60 płs - (10IV) x 5 <--- zostaw/utnij 3m nitki z koloru polewy i zostaw ją na zewnątrz
Kolor pączka
Rząd 10 - BLO 60 płs
Rząd 11-14 - 60 płs
Rząd 15 - 55 płs - (10I^) x 5
Rząd 16 - 50 płs - (9I^) x 5
Rząd 17 - 45 płs - (8I^) x 5
Rząd 18 - 40 płs - (7I^) x 5
Rząd 19 - 35 płs - (6I^) x 5
Rząd 20 - 30 płs - (5I^) x 5
Rząd 21 - 25 płs - (4I^) x 5 
Rząd 22 - 20 płs - (3I^) x 5 <--- zszywaj kółko od środka i wypełniaj na bieżąco dość mocno

POLEWA
W rzędzie 10 będziesz teraz pracować nitką którą zostawiłeś na przednich oczkach (FLO). Polewę możesz wykonać wg własnego uznania albo wg mojej rozpiski. Na sam koniec przyszyj ją do pączka.
Zrób 3 oł, 2os. wracając, 3os po 10 rzędzie, 3oł 2płs wracając, 5os po 10 rzędzie, 4oł 3 płs wracając, 10 os po 10 rzędzie, 3oł 2os wracając, 7 os po 10 rzędzie, 4oł 3 płs wracając, 10 os po 10 rzędzie, 3oł 2os wracając, 7 os po 10 rzędzie, 4oł 3 płs wracając, 7 os po 10 rzędzie, 4oł 3os wracając, 5os po 10 rzędzie, 3oł 2płs, 5os po 10 rzędzie. Przyszyj polewę do pączka. 





DONUT gotowy jeśli chcesz możesz wyszyć mu posypkę :) 

Możesz pobrać plik PDF, który jest zabezpieczony hasłem do którego dostęp mają tylko uczestnicy WYZWANIA NA FACEBOOKU (tutaj możesz się zapisać na wspólne wyzwanie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz