Kanał youtube

poniedziałek, 2 listopada 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (ozdoby choinkowe cz. 1)

Dziś zapraszam na TOP TEN w świątecznym wydaniu:) Będziemy męczyć wzory na ozdoby choinkowe:) Ale, że my kochamy ami-zabawki i kolory to gwiazdek takich zwykłych tu nie zobaczymy. 

Mam nadzieję, że te TOP TEN może kogoś to zainspiruje:) A ja przy okazji zaproszę Was do zabawy (oczywiście na luzie) i będę wrzucać wzory/tłumaczenia jakie się pojawiły na blogu w tamtym roku. Gwarantuję Wam że do grudnia zrobicie całkiem fajny zestaw zawieszek lub prezent komuś bliskiemu do powieszenia na choinkę. Ale teraz wracamy do naszej poniedziałkowej tradycji BO W KOŃCU NIE CIERPIĘ PONIEDZIAŁKÓW to rzecz święta, jak kawa z ciachem :)

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

10. Tradycją chyba u mnie jest, że średnio co drugi TOP TEN pojawia się wzór w stylu ragdoll i to od niezawodnej SPIN A YARN CROCHET. No tego pingwinka nie mogło zabraknąć w zestawieniu :) Wzór do znalezienia POD TYM LINKIEM


9. Święta bez gnoma to nie święta. Ten wzór śmiało możecie wykonać, a resztę elementów może połączyć starsze dziecko same, lub mniejsze z Waszą pomocą. Jedyny wysiłek to tak naprawdę udzierganie czapki. Nos śmiało możecie zrobić z koralika. A głowa to pompon na który zużyjecie swoje stare zapasy akrylowej włóczki. Jeśli macie ochotę na szybkie gnomy TO ZAPRASZAM TUTAJ.


8. Nie wiem czy to mam zaliczyć jako jeden wzór, ale w tym LINKU TUTAJ macie rozpiskę aż na 4 super bombki. Pingwin, bałwan, reniferek no i oczywiście elfik. Z takim pakietem święta muszą się udać :) 


7. Nie mogłam się powstrzymać hahaha. Dla mnie to hit, bo bombka dla smakoszy pizzy na choinkę to coś nietypowego, a na upartego to możecie zrobić z tego brelok i macie prezent jak znalazł dla jakiegoś Włocha-kochanka, ale ciiii nic nie mówcie męzowi, że jakiś Alvaro się przy Was kręci. Wzór do znalezienia w formie PDF TUTAJ


6. Jak święta to i śnieg. Chociaż z tym to ostatnio ciężko. Jak śnieg to odpowiednia temperatura. To w zestawieniu nie może zabraknąć czego? A no rękawiczego psze Państwa. Wzór znajdziecie TUTAJ

5. Bombka pudding? A kto nam zabroni, samo patrzenie nie tuczy co nie? Wzór znajdziecie POD TYM LINKIEM. 

4. Przyznajcie sami, że ten elfik jest śliczny. Jeśli Ci się podoba to wzór znajdziesz TUTAJ

3. Dobra przyznajcie, że wzdychacie do pingwina nr 10, to żeby mu nudno nie było autorka zrobiła też renifera Rudolfa :) Duet idealny do powieszenia na choinkę. Wzór znajdziecie TUTAJ


2. Coś dla osób, które stawiają swoje kroki a ami dopiero co:) Te zwyklaczki pierniczki są do pobrania TUTAJ. Człowiek zrobi, a nie narobi się, a efekt jest :) Ja już czuję zapach tych ciasteczek. 


1. A na sam koniec rozpiska aż na 5 bombek do pobrania TUTAJ. Któraś może Wam przypadnie do gustu :)


PS. A TY jaki dziś wybierasz numerek?

4 komentarze: