Kanał youtube

poniedziałek, 30 listopada 2020

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów na MIKOŁAJE

Dziś w TOP TEN, ten którego na święta, czy Mikołaja nie może zabraknąć. Z góry przepraszam osoby, do których przychodzi Gwiazdor czy też Dziadek Mróz, a może jeszcze kto inny, ale nie Mikołaj. Niemniej jednak, dziś zajmiemy się tym cwaniakiem w czerwonym przebraniu, co go renifery jak frajery ciągną w saniach :) Do Mikołaja zdążycie zrobić 1 z 10 propozycji:) Zapraszam Was na swój subiektywny przegląd:)

10. Jak wiadomo Mikołaj ma swoją Mikołajową, a razem tworzą duet doskonały. Ja polecam zrobić dwie ozdoby, ale jak chcecie samego Mikołaja to nikt nie zabrania. Wzory na parę idealną znajdziecie TUTAJ. Jako breloki, zawieszki na choinkę czy słodkie zabawki do malutkich rączek:)


9. Gnom Mikołaj no czemu nie:) Wzór na niego znajdziecie TUTAJ. Swoją drogą jakby zebrać wszystkie stylizacje gnomów całkiem świetna i śmieszna armia ich powstanie. 

8. Są tu fani rozmiaru MAXI? Myślę, że ta propozycja przypadnie Wam do gustu, ale polecam wykonać z Dolphina i precyzyjniej niż ten na zdjęciu. Ten na zdjęciu to wygląda jakby go rozwożenie prezentów tak wymęczyło, że zdechnięty na maksa. Pamiętajcie, że rozmiar odpowiedni szydełka do włóczki ma znaczenie, co widać na zdjęciu, że nie zagrało :) Wzór TUTAJ. 

7. Czy można połączyć szydełkowanie z reklamowaniem pieluszek? Nie wierzycie w to co piszę? To najlepiej przekonacie się wchodząc TUTAJ (wzór też tu jest). Teraz mam problem, bo czy młody na zdjęciu cieszy się z Mikołaja, czy jednak świeżej pieluchy na tyłku hahaha. 

6. Mikołaj którego można posadzić na półce? Wzór znajdziecie TUTAJ. Ale mam nadzieję, że nie będzie on siedzieć cały czas by się biedak kurzem nie pokrył. Lepiej go pokochać i dać w małe rączki, ew. w ręce większego świątecznego świra, który kocha Mikołaje :)

5. Tradycyjny z tradycyjnych, miłego dłubania kochani, bo wzór nieco pracochłonny, który znajdziecie TUTAJ. Mi się nawet podoba, taki zwykły i normalny Mikołaj :)

4. Kolejny brodacz w tradycyjnej formie do polecania i ściągnięcia z Ravelry TUTAJ. Myślę, że niejeden płatny schemat może się schować przy tym. Jak myślicie mam rację?

3. Lubicie kartofle, grule, ziemniaki czy może pyry? Dla fanów każdego ziemniaka, pod inną nazwą mam wzór na MIKOŁAJA KARTOFLA :) Bo kształtem przypomina kartofla, ale jak się uprzecie to i jajo jest dla mnie. Wzór znajdziecie TUTAJ.

2. Myślę, że zgodzicie się ze mną, że te gnomy na zdjęciu niżej biją na głowę tego z pozycji 9. Sami zobaczcie, że w różnych wersjach kolorystycznych też mu do twarzy:) Bo kto zabroni mieć inny kolor Mikołajowi? Wzór na nie znajdziecie TUTAJ

1. Na koniec coś dla fanów włóczki Dolphin i niebieskich oczu. Tego Mikołaja znajdziecie na stronie AMIMORE.RU. Niektórym z Was ona się nie otworzy i nie ściągniecie wzoru. Napiszcie do mnie, ale wyślę dopiero 1 grudnia jeśli on Wam się marzy:) 
PS. A Tobie który najbardziej się podoba ?

3 komentarze:

  1. Dzisiaj najbardziej do mnie "przemówiły" te z nr 10 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, w tym roku, mam "fazę" na gnomy...... "Trójka Panie, trójka" 👍😊😋

    OdpowiedzUsuń
  3. 6za całokształt, 7 za właściciela pampera i 10 za duecik ��

    OdpowiedzUsuń