Kanał youtube

środa, 16 grudnia 2020

Szydełkowe uszka do barszczu

Przepisu na prawdziwe uszka Wam nie zdradzę, ale zapraszam po ten najwłaściwszy przepis, bo szydełkowy:) Dopiero za 3 razem jestem zadowolona z formy jaką uzyskałam. Pierwsze dwie przypominały to coś, co kobiety mają między nogami hahaha:)

Mam nadzieję, że uszka zagoszczą w kuchniach Waszych dzieci, a zabawy nie będzie końca:)
Miło mi będzie jak zostawisz jakiś ślad po sobie, komentarz na blogu czy na moim fanpejdżu na FB



Wzór mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na kopiowanie, udostępnienia oraz tłumaczenie na inne języki bez mojej zgody. Ponadto nie wyrażam zgody na publikowanie wzoru w plikach grupy ani na jego edycję. Wzór jest dostępny za darmo. Uszka możesz sprzedawać z zaznaczeniem autora wzoru. Uszanuj moją pracę i pamiętaj, że miło mi będzie jak wspomnisz mnie przy publikacji uszek z tego wzoru. 

Potrzebujesz:
- włóczka yarnart jeans lub podobne, kolor u mnie złamany biały/beż
- szydełko rekomendowane (u mnie 2mm)
- znacznik, igła, wypełnienie

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
8I - 8 płs w 8 płs poprzedniego rzędu
SŁ - słupek pojedynczy
^ - 1 płs z 2 płs poprzedniego rzędu
o - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

Jak czytać zapis przykład

Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6 <--- wykonaj kolejno 2 pojedyncze płs i 2płs w 1 i powtórz tą sekwencję 6 razy 
Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 
USZKO (lekko wypełniamy ale tylko na środku)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4 - 24 płs - (2IV) x 6
Rząd 5 - 30 płs - (3IV) x 6
Rząd 6 - 36 płs - (4IV) x 6 <--- nie ucinaj nitki, podążaj za opisem niżej



Mamy koło które należy złożyć na pół i będziemy je obrabiać słupkami łącząc dwa brzegi. Wykonaj 2 oł i w to samo miejsce co połączyłeś dwa brzegi zrób 1 SŁ. A następnie wykonuj 1SŁ w płs, 2SŁ w 1 płs i tak do samego końca pamiętając, że nim zamkniesz formę to włóż trochę wypełnienia na środek. Zakończ i zostaw dłuższą nitkę do zszycia. Uzyskany pieróg zszywamy w następujący sposób jak na zdjęciu niżej. Łapiesz dwa końce ze sobą i zszywasz minimum 3 razy na okrętkę, chowasz nitkę tam gdzie farsz zabezpieczając ją supełkiem. Pozostaje wywinąć nasze słupki i mamy USZKO :)





Mam nadzieję, że ten krótki opis i fototutorial Wam się spodoba:) Pozdrawiam ciepło i życzę miłego lepienia uszek na szydełku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz