Kanał youtube

poniedziałek, 25 stycznia 2021

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (lamy i alpaki)

No Lama it's a drama czy jakoś tak. Dziś przegląd na lamy i alpaki. Strasznie je uwielbiacie i tak przeczytałam 1 komentarz i mam dla Was zestawienie :)

A przyznam się nie wiem czym to się od siebie różni, tak jak zając i królic hahaha :)

10. Zaczniemy z wysokiego C. Wzór po TURECKU haha ale za to lama ma 2 nogi więc się nie zmęczysz zbytnio w pocie czoła robiąc z tego wzoru:) Dodam, że ja dam radę :) Wzór TUTAJ


9. Ja gdybym miała zrobić tą lamę to strzeliłabym sobie w łeb. Nie wiem kto wymyślił do niej NO DRAMA toż to nie na moje nerwy te robienie pętelek hahaha. Wzór pobierzecie TUTAJ


8. Uwielbiacie zabawki w stylu/technice ragdoll. No i nasza niezawodna projektantka ma dla nas lamy. Wzór znajdziecie TUTAJ


7. Wygląda zacnie i osoby początkujące powinny sobie zrobić. Bo ma osobno doszywane elementy. Mi by to nie przeszło ja wolę wrabiane, ale miłość czasem wymaga poświęceń i zszyć można. Wzór ogarniecie TUTAJ

6. Kolejna lama lojalna haha w stylu ragdoll. Ma dwie nogi to się mniej upocicie niż w pozycji 8. Która fajniejsza nie wiem, wiem za to którą wybrałby mój wewnętrzny leń. Wzór TUTAJ

5. Myślę, że to Wam się spodoba. Przypomniałam sobie stare dobre czasy. Robisz projekt i milion zdjęć krok po kroku. Tu właśnie macie to wszystko jak na tacy ze wsparciem w formie fototutorialu krok po kroku. Nie dziękujcie WY SIĘ BIERZCIE DO ROBOTY. Wzór TUTAJ

4. KOCHAM i więcej nie muszę mówić. Że za miziastość, za ryjek za te nogi. Zahipnotyzowała mnie. Wzór znajdziecie TUTAJ

3. Chcecie dużą lamę? No to macie. A chcecie jeszcze większą? To zróbcie z Dolphina to dopiero będzie gigant. Wzór TUTAJ

2. A oto i kolejna lama. Wzór znajdziecie TUTAJ

1. Lubię proste formy i to, że nie trzeba się męczyć. Wiecie jestem leniwa. Resztki Dolphina można zużyć śmiało i za to szanuję takie projekty. Sami przyznajcie, że jest najfajniejsza:) Wzór TUTAJ jedyny minus to FILMIK hahaha ale no co raz się żyje :) Niżej macie co w jakiej minucie robi :)

PS. W sprawie lam i alpak to jeszcze nie koniec. 

5 komentarzy:

  1. Aaaaa! nie wiem, która najfajniejsza, no nie wiem, nie mogę się zdecydować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój wewnętrzny leń również wybrałby lamę nr 6 😜. 5 też jest kapitalna i 1 taka przytulaśna 😊. Dzięki za wzorki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. 9 powaliła mnie na kolana!!! Warta każdego wysiłku.

    OdpowiedzUsuń
  4. 4,5,8,9 boskie �� Pozostałe piękne ��

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 jest przepiękna �� może teraz dinozaury? Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń