Kanał youtube

piątek, 22 stycznia 2021

Szydełkowe czekoladowe serce - Crocheted chocolate heart - tłumaczenie wzoru od EMILY_FRIMAN

Tydzień 23 - Szydełkowe czekoladowe serce 


Zdjęcie od EMILY FRIMAN

Wzór autorstwa EMILY_FRIMAN Z INSTAGRAMA, znajdziecie po ROSYJSKU POD TYM LINKIEM. (miło będzie jak polubisz profil autorki za możliwość udostępnienia tłumaczenia jej wzoru).

To co gotowi?
Nim przystąpimy do pracy to przypominam, że Tłumaczenie wzoru by szydlakicudaki.blogspot.com do użytku prywatnego, nie powinno być kopiowane bez podania nazwy autora oryginalnego wzoru, jaki i polskiej wersji tłumaczenia przez Szydłaki Cudaki. Ponadto nie wyrażam zgody na umieszczanie tłumaczenia w formie pliku na jakiejkolwiek grupie facebookowej. 
Miło mi będzie jak mnie oznaczysz po wykonaniu swojej pracy.

Potrzebujesz:
- włóczka yarnart jeans lub podobne, kolor na ciastko, truskawki, liście i białą polewę
- szydełko rekomendowane do jeans 
- znacznik, igła, wypełnienie, 
- opcjonalnie plastykowe dno do usztywnienia

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
8I - 8 płs w 8 płs poprzedniego rzędu
SŁ - słupek pojedynczy
PN - półsłupek nawijany
^ - 1 płs z 2 płs poprzedniego rzędu
W - 3 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
M - 1 płs z 3 płs poprzedniego rzędu
BLO - płs złapany za tylną nitkę poprzedniego rzędu
FLO - płs złapany za przednią nitkę poprzedniego rzędu 
o - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

Jak czytać zapis przykład
Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6 <--- wykonaj kolejno 2 pojedyncze płs i 2płs w 1 i powtórz tą sekwencję 6 razy 
Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 

SERCE (niżej schemat autorki)
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - V,PN, 8VPN, PN, V
Rząd 4 - płs, (PN,SŁ), VSŁ, VSŁ, VPN, 5płs, (PN,SŁ), (SŁ,PN) 5płs, VPN, VSŁ, VSŁ, (SŁ,PN), płs, os
Rząd 5 - BLO 32 płs
Rząd 6-8 - 32 płs <--- zakończ os i schowaj nitkę
SPÓD zrób analogicznie od 1 do 4 rzędu, zakończ i utnij długą nitkę do zszycia z górą. Zszywaj za tylną pętelkę 8 rzędu, bo za FLO będziemy robić krem i wypełnij w trakcie zszywania. Możesz a nie musisz usztywnić dna. Moje jest foremne bez usztywnienia.

KREM zrób w 4 rzędzie i 8 rzędzie
Moja wersja zacznij od środka serca między zaokrągleniami - płs, SŁ, płs, omiń oczko, płs, SŁ, płs omiń oczko i tak do końca.

Wersja autorki w zacznij od środka serca między zaokrągleniami i w 1 płs zrób (pł,SŁ,płs), omiń oczko i (płs,Sł,płs) omiń oczko i tak do końca

TRUSKAWKA weż mniejsze szydełko o 0,25 rozmiara niż wcześniejsze rzeczy co robiłeś
Rząd 1 -  MR 4 płs
Rząd 2 - 6 płs - (VI) x 2
Rząd 3 - 9 płs - (VI) x 3
Rząd 4 - 12 płs - (V2I) x 3
Rząd 6 - 6 płs - (V) x 6

LISTEK szydełko takie jak do truskawki użyłeś
Rząd 1 - MR 5 płs, 3 oł wróć 2 płs os w następne oczko i znowu listek 3oł, 2płs, os w następne i tak do końca

Wszystkie elementy zszyć ze sobą jak na zdjęciu. Ja kwiatka nie robiłam.

Mam nadzieję, że pochwalisz się swoim czekoladowym sercem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz