Kanał youtube

piątek, 15 stycznia 2021

Szydełkowe ciastko wiatraczek - Crocheted windmill cookie

Tydzień 22 - Ciastko wiatraczek 

Wzór mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na kopiowanie, udostępnienia oraz tłumaczenie na inne języki bez mojej zgody. Ponadto nie wyrażam zgody na publikowanie wzoru w plikach grupy ani na jego edycję. Wzór jest dostępny za darmo. Ciastko wiatraczek możesz sprzedawać z zaznaczeniem autora wzoru. Uszanuj moją pracę i pamiętaj, że miło mi będzie jak wspomnisz mnie przy publikacji ciastka z tego wzoru. 

Prezentowany wiatraczek ma 7 cm. Wykonałam z włóczki gazzal baby szydełkiem 2,5mm
Potrzebujesz:
- włóczka yarnart jeans lub podobne 
- szydełko rekomendowane, większe niż do amigurumi tak o pół rozmiara
- znacznik, igła, wypełnienie, 

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
8I - 8 płs w 8 płs poprzedniego rzędu
SŁ - słupek pojedynczy
PN - półsłupek nawijany
IR - płs reliefowy łapany za przód
^ - 1 płs z 2 płs poprzedniego rzędu
BLO - płs złapany za tylną nitkę poprzedniego rzędu
FLO - płs złapany za przednią nitkę poprzedniego rzędu
o - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

Jak czytać zapis przykład

Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6 <--- wykonaj kolejno 2 pojedyncze płs i 2płs w 1 i powtórz tą sekwencję 6 razy 
Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 
CIASTKO
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs, os - (V) x 6
Teraz będziemy robić 4 trójkąty odwracając robótkę 
Rząd 3 - 4 płs -  I,V,I, oł i odwróć
Rząd 4 - 6 płs - V, 2I,V, oł i odwróć
Rząd 5 - 8 płs - V, 4I,V, oł i odwróć
Rząd 6 - 10 płs - V, 6I,V, oł i odwróć
Rząd 7 - 12 płs - V, 8I,V, oł i odwróć
Rząd 8 - 14 płs - V, 10I,V, oł i odwróć
Rząd 9 - 16 płs - V, 12I,V  <----- zakończ os i zostaw nitkę do zszycia
Powtórz 3 razy od rzędu 3 do 9

Złóż ramiona do środka by powstały łopatki i przyszyj ze środkiem w MR

MARMOLADKA
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6 <----- zakończ os i zostaw nitkę do zszycia

Marmoladkę połóż na środek wiatraczka zakrywając szycie ramion i przyszyj.

Ciastko wiatraczek gotowe :) Mam nadzieję, że wspomnisz mnie publikując swoje zdjęcie jeśli skorzystać z tego przepisu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz