Kanał youtube

czwartek, 25 lutego 2021

Szydełkowe makaroniki - Crocheted macaroons

Tydzień 28 - Szydełkowe makaroniki

Makaroniki w wykonaniu WERKADZIERGA

Wzór mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na kopiowanie, udostępnienia oraz tłumaczenie na inne języki bez mojej zgody. Ponadto nie wyrażam zgody na publikowanie wzoru w plikach grupy ani na jego edycję. Wzór jest dostępny za darmo. Makaroniki możesz sprzedawać z zaznaczeniem autora wzoru. Uszanuj moją pracę i pamiętaj, że miło mi będzie jak wspomnisz mnie przy publikacji makaroników z tego wzoru. 

Potrzebujesz:
- włóczka yarnart jeans lub podobne w dowolnych kolorach na ciastko, troszkę białego/beżowego na krem lub kolorowego
- szydełko 
- znacznik, igła, wypełnienie, 

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
8I - 8 płs w 8 płs poprzedniego rzędu
SŁ - słupek pojedynczy
PN - półsłupek nawijany
IR - płs reliefowy łapany za przód
RSŁ - słupek reliefowy łapany za przód
^ - 1 płs z 2 płs poprzedniego rzędu
BLO - płs złapany za tylną nitkę poprzedniego rzędu
FLO - płs złapany za przednią nitkę poprzedniego rzędu
o - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

Jak czytać zapis przykład

Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6 <--- wykonaj kolejno 2 pojedyncze płs i 2płs w 1 i powtórz tą sekwencję 6 razy 

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 

MAKARONIK
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4 - 24 płs - (2IV) x 6
Rząd 5 - 30 płs - (3IV) x 6
Rząd 6 - 30 płs
Rząd 7 - 30 os <--- utnij nitkę

Zrób drugą część analogicznie jak pierwszą, ale dołącz biały kolor za tylne oczka rzędu 6 i wykonaj 30 płs dookoła. Utnij dłuższą nitkę i zszyj jak pokazano na zdjęciu, czyli za tylne oczko 6 rzędu części 1 i od wewnętrznej strony przez oba oczka białego kremu, a i pamiętaj by wypchać przy zszywaniu na samym końcu :)



Makaronik gotowy:)


2 komentarze: