Kanał youtube

poniedziałek, 1 marca 2021

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (księżniczki)

Która z nas nie chciała być księżniczką? Ja się nią stanę, pod warunkiem, że zrzucę zimowe sadło i zrobi ktoś mi tuzin operacji plastycznych (taniej wyjdzie worek na głowę sobie założyć hahaha). A na poważnie, dziś zapraszam na piorące mózg TOP TEN, bo czy spotkał ktoś na żywo księżniczkę?

10. Fani Frozen i tej piosenki która ryje mózg do reszty powinni być zadowoleni. Bo oto Anna, w sumie lubię ją, bo taka głupiutka jest. W wersji z dyndającymi nóżkami i rączkami wypada słodko. Wzór znajdziecie TUTAJ po hiszpańsku, ale jak to dla Was problem to użyjcie google chroma do przetłumaczenia.


9. Była Anna to czas na Elzę. Też mam serce z lodu, że zostawiłam Was na jakiś czas. Ale nie ma tego złego jak to mówią. Łapcie Elzę bo MAM TE MOC, a wzór o TU


8. Piękna i Bestia, pamiętacie? Matko jedyna jestem tak stara, ale podobało mi się to. Można kochać potwora i zostać księżniczką. No świat oszalał. WZÓR TU


7. No dobra. Ten patent jest super bo kto z nas nie lubi mieć czegoś 2w1. Wiem, może brzydko ktoś to wykonał, ale liczy się patent. Czekam na Wasze wypacykowane wersję, a dzieciakom przypadnie to na bank do gustu. Mieć Kopciuszka i odpicowaną wersję o yeah. Wzór POBIERZECIE TUTAJ. 


6. Zawsze miałam słabość do rudych włosów. Położna na sali porodowej minę miała nieziemską jak powiedziałam, że chciałam mieć rude dziecko hahaha, no cóż. Zawsze są farby do włosów. A kto jest rudy wśród księżniczek? A no MERIDA psze Państwa. Wzór znajdziecie TUTAJ. 


5. A tą oto słodką księżniczkę Sophię zrobicie z tym WZOREM. Fajny pomysł dać lalce koronę i mówić, że to księżniczka, a na poważnie to jest bardzo sympatyczna. 


4. Może to nie amigurumi, ale pomysł zacny jak ktoś ma małe dzieci. Można śmiało bawić się z nimi przy pomocy dłoni i odgrywać scenki. A na upartego i umyjecie sobie nimi plecy. Ot takie szydełkowe myjki. Matko umyć sobie tyłek księżniczką, hahaha wybaczcie musiałam to napisać. Wzór na myjkę a przepraszam na zabawkę na rękę TUTAJ


3. Dobra dziś się nauczymy czegoś nowego. Zabawki w stylu UFUFY cokolwiek to jest to wnioskuję, że grube proste ciało z krótkimi odnóżami. Jak się prezentuje taka księzniczka, a raczej królewna śnieżka. A no tak haha. A na poważnie spoko sprawa. Wzór TUTAJ. A krasnoludki i inne postaci też znajdziecie tam u tej autorki hej :)


2. Księżniczka Mononoke. Nic mi to nie mówi kto to, ale detale piękne. Wzór na nią z Amimore.ru TUTAJ. Uprzedzam komuś może strona nie działać, i nie wiem z czego to wynika. 


1. Trolli nikt nie lubi. Oczywiście tych śmierdzących. Bo ten troll a raczej trolica jest fajna i znana. POPPY a wzór na nią TUTAJ


Narobiłam się to idę leżeć i pachnieć jak prawdziwa księżniczka :) do następnego kiedyś tam poniedziałku :)

5 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne , ale kopciuszek mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer 3 jest super!A jakby się zrobiło dużo takich, ustawiło w rządku i wzięło młotek to by wyglądało jak ta gra co trzeba walnąć młotkiem zanim się schowa!; ) : ) ('ฯ')

    OdpowiedzUsuń
  3. Z 4 się uśmiałam. Zadziałała wyobraźnia �� 1 bardzo bym chciała zrobić ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for share this mockup. please check this famous
    Michael Jackson Costume for kids mockup.

    OdpowiedzUsuń