Kanał youtube

środa, 14 lipca 2021

Szydełkowy tygrys - Crocheted tiger - tłumaczenie wzoru od DARY_TOYS

A dziś mamy TYGRYSKA. Mały, słodki idealny przytulak dla naszych dzieciaków. Zrobiony z Dolphina ma 15-18cm wysokości. A jeśli zrobicie go z cieńszej włóczki będzie idealny na brelok. Do wykonania tygrysa wystarczy Wam maksymalnie połowa motka z Dolphina więc jest idealny na wykonanie go z zalegających zapasów. Tygrys może być też biały :) Co kto woli. A przyszły rok 2022 będzie rokiem tygrysa, więc warto już coś podziałać w tym kierunku.

Zdjęcie autorstwa DARY_TOYS

Wzór autorstwa DARY_TOYS Z INSTAGRAMA, znajdziecie po ROSYJSKU POD TYM LINKIEM. (miło będzie jak polubisz profil autorki za możliwość udostępnienia tłumaczenia jej wzoru).

To co gotowi?
Nim przystąpimy do pracy to przypominam, że Tłumaczenie wzoru by szydlakicudaki.blogspot.com do użytku prywatnego, nie powinno być kopiowane bez podania nazwy autora oryginalnego wzoru, jaki i polskiej wersji tłumaczenia przez Szydłaki Cudaki. Ponadto nie wyrażam zgody na umieszczanie tłumaczenia w formie pliku na jakiejkolwiek grupie facebookowej. 
Miło mi będzie jak mnie oznaczysz po wykonaniu swojej pracy.

Potrzebujesz/autorka użyła:
- włóczka Himalaya Dolphin Baby pomarańcz, na mordkę i uszy YA Velour trochę białego lub inne puszyste oraz YAJ na wyszycie kresek
- szydełko do HDB (3mm), nożyczki, zapalniczka do przypalania końcówek
- znacznik, igła, wypełnienie, 
- bezpieczne oczy 12 mm, bezpieczny nos 14 mm

Legenda:
V - 2 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
I - 1 płs w 1 płs poprzedniego rzędu
8I - 8 płs w 8 płs poprzedniego rzędu
^ - 1 płs z 2 płs poprzedniego rzędu
SŁ - słupek pojedynczy
o - oczko łańcuszka
os- oczko ścisłe (zamykające)

Jak czytać zapis przykład
Rząd 4 - 24 płs - (IIV) x 6 <--- wykonaj kolejno 2 pojedyncze płs i 2płs w 1 i powtórz tą sekwencję 6 razy 

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 

RĄCZKI x 2 nie wypychamy
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2-6 - 6 płs <--- złóż na pół i obrób 3 płs

NOGI x 2
Rząd 1 - MR 7 płs
Rząd 2-5 - 7 płs <--- zrób 1 nogę i utnij nitkę, a przy drugiej zostaw nitkę będziemy robić dalej tułów

TUŁÓW
Nogi połącz 2oł
Rząd 6 - 22 płs - 7płs (noga), 2V (na tych 2 oł), 7płs (noga), 2V (na tych 2 oł)
Rząd 7-9 - 22 płs
Rząd 10 - 20 płs - 4I, ^, 9I, ^, 5I
Rząd 11 - 16 płs - (3I^) x 4
Rząd 12 - 12 płs - (2I^) x 4 <--- zacznij wypełniać
Rząd 13 - 12 płs
Wrabiamy ręce
Rząd 14 - 12 płs - 2I, 3płs z ręką, 3I, 3płs z ręką, I <--- upewnij się, że ręce są po bokach, jeśli nie to musisz przesunąć o 1 lub 2 płs
Rząd 15 - 10 płs - 2I, ^,4I, ^,2I <--- wypełnij i nie ucinaj nitki będziemy robić głowę

GŁOWA
Rząd 16 - 20 płs - V x 10
Rząd 17 - 24 płs - (4I,V) x 4
Rząd 18-20 - 24 płs
Rząd 21 - 20 płs - (4I^) x 4
Rząd 22 - 16 płs - (3I^) x 4 <--- montujemy bezpieczne oczy między rzędem 19, a 20 w odl. 4-5 płs
Rząd 23 - 12 płs - (2I^) x 4 <--- dokończ wypełnianie
Rząd 24 - 6 płs - (^) x 6 <--- zakończ i zszyj otwór

USZY x 2 YarnArt Velour
Biały kolor
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 9 płs - (IV) x 3
Kolor pomarańczowy
Rząd 3 - 9 płs <--- zakończ os i zostaw nić do przyszycia do głowy

OGON nie wypychamy
Rząd 1 - MR 6 płs
Zrób ogon o długości 10-12 cm <--- zakończ i zostaw nić do przyszycia do ciała z tyłu

MORDKA YA Velour
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4 - 18 płs <--- zamontuj bezpieczny nosek, zostaw nić do przyszycia do głowy 

Przyszyj uszy do głowy, ogon na plecy oraz mordkę na głowę. Wyszyj czarne paski przy pomocy YAJ i igły nie zapomnij o paskach na ogonie.

Twój tygrys gotowy:) Miło mi będzie jak po skończonej pracy oznaczysz mnie, jeśli korzystałeś z tego tłumaczenia:)

2 komentarze:

  1. Ale jest piękny! Ja jestem dopiero na początku swojej drogi z szydełkowaniem, jednak postaram się wykonać takiego miśka. Zakupiłam niedawno przędzę khaki t shirt yarn i mam nadzieję, że uda mi się z tego wykonać jakieś małe cudo dla mojej siostrzenicy. Trzymajcie kciuki!

    OdpowiedzUsuń