Kanał youtube

piątek, 22 października 2021

Szydełkowa fasolka żelek - Crocheted jelly beans

Wzór mojego autorstwa miło mi będzie jak podpiszesz swoją pracę skąd pochodzi wzór #szydlakicudaki. Nie wyrażam zgody na publikację w formie pliku w jakiejkolwiek grupie facebookowej.

Zdjęcie od Małgorzaty Czajkowskiej

Materiały
- włóczka może być YAJ kolor jaki się chce
- wypełnienie trochę, igła, znacznik, szydełko 2 lub2,5mm

Legenda
I - płs
V - 2 płs w 1
^ - 2 płs przerobione razem
os - oczko ścisłe

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 
FASOLKA
Rząd 1 - MR 5 płs
Rząd 2 - 10 płs - (V) x 5
Rząd 3 - 15 płs - (IV) x 5
Rząd 4-6 - 15 płs 
Rząd 7 - 17 płs - (2IV) x 2, 9 płs
Rząd 8 - 17 płs
Rząd 9-10 - 8płs, 9 os
Rząd 11 - 12 płs - (2I^) x 2, 1płs, ^, 2płs, 2^ <--- lekko wypełnij 
Rząd 12 - 9 płs - (2I^) x 3
Rząd 13 - 6 płs - (I^) x 2 <--- zakończ i zszyj

Fasolki żelki gotowe. Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz