Kanał youtube

piątek, 22 października 2021

Szydełkowy cukierek - Crocheted candy

Wzór mojego autorstwa miło mi będzie jak podpiszesz swoją pracę skąd pochodzi wzór #szydlakicudaki. Nie wyrażam zgody na publikację w formie pliku w jakiejkolwiek grupie facebookowej.

Zdjęcie od Ewy Witkowskiej

Zdjęcie od Aleksandry Łużyńskiej

Zdjęcie od Małgorzaty Czajkowskiej
Materiały
- włóczka może być YAJ kolory dowolne
- wypełnienie, igła, znacznik, szydełko

Legenda
I - płs
V - 2 płs w 1
SŁ - pojedynczy słupek
^ - 2 płs przerobione razem

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 
CUKIEREK
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4-7 - 18 płs
Rząd 8 - 12 płs - (I^) x 6 <--- wypełnij
Rząd 9 - 6 płs - (^) x 6 <--- zakończ i zszyj

FALBANKA x 2
Dołącz nitkę w 1 i 9 rzędzie i wykonaj
Rząd 1 - 3oł i dalej 11SŁ
Rząd 2 - w każdy słupek poprzedniego rzędu zrób 2płs i 2oł <--- zakończ i utnij nitkę

Twoje cukierki są gotowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz