Kanał youtube

piątek, 22 października 2021

Szydełkowa pianka Marshmallow - Crocheted Marshmallow

Wzór mojego autorstwa miło mi będzie jak podpiszesz swoją pracę skąd pochodzi wzór #szydlakicudaki. Nie wyrażam zgody na publikację w formie pliku w jakiejkolwiek grupie facebookowej.

Zdjęcie od Małgorzaty Czajkowskiej

Materiały
- włóczka może być YAJ kolor kolor obojętnie jaki
- wypełnienie, igła, znacznik, szydełko 2-2,5mm

Legenda
I - płs
V - 2 płs w 1
^ - 2 płs przerobione razem
BLO - płs złapany za tylną nitkę poprzedniego rzędu

Wszystkie tłumaczenia są bezpłatne. Niech wywołują uśmiech na Twojej twarzy, gdy najbardziej tego potrzebujesz i szukasz. Jeśli podoba Ci się to, co robię dla CIEBIE i chciałabyś mnie wesprzeć oraz podziękować (drobną sumą), możesz postawić mi kawę (kliknij zielony przycisk).Postaw mi kawę na buycoffee.to 
MARSHMALLOW
Rząd 1 - MR 6 płs
Rząd 2 - 12 płs - (V) x 6
Rząd 3 - 18 płs - (IV) x 6
Rząd 4 - 24 płs - (2IV) x 6
Rząd 5 - BLO 24 płs
Rząd 6-12 - 24 płs (7 rzędów)
Rząd 13 - BLO 18 płs
Rząd 14 - 12 płs <--- wypełnij
Rząd 15 - 6 płs <--- zakończ i przeszyj dwa końce ze sobą ściągając piankę

Twoja pianka marshmallow jest gotowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz