Kanał youtube

wtorek, 30 listopada 2021

WYKREŚLANKA

Dla Ciebie, dla dzieciaka, dla marudzącego męża. Tak abyś miała chwilę spokoju dla siebie i mogła wypić kawkę lub poszydełkować. Jeśli chcesz i podoba Ci się wykreślanka to udostępnij, poślij dalej. Niech inni wykreślają z nami :) Daj znać jak Ci się podobało :) Może jeszcze razem coś stworzymy :) PLIK PDF DO POBRANIA NIŻEJ (mam nadzieję, że wszystko działa)




A kawkę za wszystko co za blogu możesz mi postawić tutaj 👉👉👉  Postaw mi kawę na buycoffee.to.

WYKREŚLANKĘ POBIERZESZ W WERSJI PDF TUTAJ. 

4 komentarze:

  1. No to odpalilaś🙈🙈🙈zamiast pracować siedzę i szukam ukrytych słów 😂😂😂😂 super Karolajn, zadbałaś i o gimnastykę mózgu ♥️♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj naszedł mnie taki pomysł że tego jeszcze nie było 😁 mam nadzieję że zabawa udana :)

      Usuń
  2. Znalazłam!!!! Ciekawe czy takie same jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiemy że znalazłaś wyjątkowe hasła 😁 zrobiłaś mi dzień i dziękuję za kawę 💖

      Usuń