Kanał youtube

poniedziałek, 29 listopada 2021

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (ptaki cz. 2)

Jest poniedziałek to czas na TOP TEN :) Dziś zapraszam na przegląd PTAKÓW. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i proszę bez podtekstów hihi :) Będzie bardziej świątecznie i będzie dużo gołębi. Śmiało coś znajdziecie na choinkę :)

10. Któż z nas nie chciał być agentem specjalnym i nosić maskę? Ten gołąbek jest tak cudowny, że gwarantuję Wam, że niejedno dziecko będzie skakać z radości jak będzie mogło przebrać ptaka :) WZÓR ZNAJDZIECIE TUTAJ Macie i opis i filmik. 

9. Kolejny skradł moje serce. Prosty i efektowny zarazem. Idealny do powieszenia na choinkę :)

8.Kolejny nieco większy ale dalej gołąb. Idealny nie na obiad, ale jako prezent dla Nowożeńców.  WZÓR ZNAJDZIESZ TUTAJ. 

7. Kolejny też będzie duży. Zastanawiasz czym się różnią? Na pewno ogonem. Ten to chyba pawik. Niemniej jednak masz wybór albo ten z numeru 8 albo bierz tego. WZÓR ZNAJDZIESZ TUTAJ. 

6. Kolejny wzór w języku niemieckim. Macie parkę ale nie wiem czy ja przebrnę przez ten język. Po prostu go nie lubię. WZÓR ZNAJDZIESZ TUTAJ. 

5. I na tacy podaję Wam kolejnego malucha w formie filmiku. Na szczęście nie jest długi. Wersja pisemna jest płatna, ale myślę, że warto przeboleć film. Może ktoś skorzysta i u kogoś zawiśnie w tym roku na choince. WZÓR ZNAJDZIESZ TUTAJ. 

4. Kolejny większy ptak, a co za tym idzie więcej trzeba się namachać szydełkiem do znalezienia TUTAJ

3. Myślę, że i tego gołąbeczka można powiesić na choince. Rozmiarowo idealnie wpisuje się w wielkość ozdób wieszanych na naszych świątecznych drzewkach. WZÓR ZNAJDZIESZ TUTAJ. 

2. Ja wiem, że to nie gołąb, ale umówmy się jest farbowany. Ale na choinkę się zmieści. WZÓR ZNAJDZIESZ TUTAJ. 

1. Macie kolorowe resztki włóczki? Chcecie śpiewać z zachwytu zmieniając kolory. Nic trudnego wystarczy, że zrobisz tego pięknego słowika japońskiego. WZÓR POBIERZESZ TUTAJ. 


Dzięki, że byłaś dzisiaj ze mną. Zapraszam po więcej inspiracji na PTAKI CZĘŚĆ PIERWSZA.

A jak podoba Ci się moja praca włożona w bloga, to możesz postawić mi kawkę, a kupisz mi ją
TUTAJ 👉👉👉👉👉  Postaw mi kawę na buycoffee.to Kliknij i wybierz, jaką dziś będę z Tobą pić:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz