Kanał youtube

poniedziałek, 6 grudnia 2021

Nie cierpię poniedziałków - Top 10 czyli subiektywny przegląd wzorów (ozdoby na choinkę cz.5)

Czas na TOP TEN. Co możemy powiesić na choince? Była kupa, była pizza i chyba tacos. To zobaczmy co może nas jeszcze spotkać w INTERNECIE hahaha:) O ptakach nie wspominam, to osobny temat który przerobiliśmy. 

A jak ktoś ma ochotę mi podziękować za ten TOP TEN i czas jaki włożyłam w wynalezienie TYCH wzorów to może mnie wesprzeć drobną SUMĄ TUTAJ klikając na POSTAW KAWĘ 

10. Lubicie sobie zjeść burgera w Maku? To czemu by nie powiesić go sobie  na choince. Śmiało na brelok lub właśnie ozdobę choinkową. Wpadajcie po WZÓR TUTAJ. Nie mylić ze statkiem kosmicznym w kształcie burgera hahaha:)


9.  Lubię pączki takie polskie prawdziwe z marmoladą. Tu gdzie mieszkam mają jedynie słabe DONUTY ale na choinkę pączek z dziurką to najlepsze co może być :) WZÓR TUTAJ. 


8. Proszę sobie nie myśleć, że jestem w ciąży skoro pączka zaraz zagryziemy sobie ogórasem. WZÓR TUTAJ. Kto ma ochotę powiesić ogórka?


7. Wieszacie cukierki na choince? Wkurza Was, że do świąt nie ma już ani jednego, bo ukradkiem ktoś je wyżera? To zróbcie sobie szydełkowe. A jak dobrze pogrzebiecie to jeszcze 3 inne słodkości znajdziecie. WZÓR NA CUKIERKI TUTAJ.


6. Jesteście fanami Myszki Miki i Mini? Jeśli tak to mam dla Was fajny pomysł na świąteczny prezent. Wzoru może i po hiszpańsku ale nie są trudne. Do znalezienia TUTAJ SZORTY, TUTAJ CZAPKI, TUTAJ RĘKAWICZKI

5. Była kupa jako ozdoba na choinkę, to pociągnijmy temat dalej. Kto ma ochotę na rolkę papieru totaletowego na choince? Wzór do znalezienia TUTAJ

4. Powiew wiosny w środku zimy? Ta pszczółka z czapeczką myślę spodoba się niejednej osobie, a wielu. Wzór znajdziecie i pobierzecie TUTAJ


3. Trochę zaschło mi w gardle to czas napić się tego najbardziej popularnego napoju na naszym globie. Kto ma ochotę na flaszkę COLI wpada po WZÓR TUTAJ.


2. HOT DOG :) Czy mamy tu fanów tego przysmaku? Wpadajcie po przepis TUTAJ


1. I na sam koniec POP CORN skoro wieszamy dzisiaj jedzenie to czemu by nie :) Wzór znajdziecie TUTAJ. 


I to już na dzisiaj tyle:) A TY jakie jedzenie powiesisz na choince albo zrobisz jako brelok?

2 komentarze:

  1. Zauroczyła mnie pszczółka, ale totalnie rozłożył na łopatki papier toaletowy,

    OdpowiedzUsuń